וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים - מכבי חיפה: ירושלים על ראש שמחתם

המארחים מקווים לשכוח מהצרות בעזרת רבע גמר הגביע (ד', 19:30, ספ' 5), בנאדו ערך אסיפות סגורות. מגרלשווילי בהרכב

מכבי חיפה תמשיך מחר (רביעי, 19:30, ספורט5 ו-5HD) במסע להשגת תואר ראשון העונה, כשתפגוש את בית"ר ירושלים בטדי במסגרת רבע גמר גביע המדינה. הירוקים מקווים לעבור לשלב הבא ולהיות שותפים לחגיגת חצי הגמר שייערך בעוד קצת יותר מחודש, 17 באפריל, באצטדיון רמת גן. מנגד, בית"ר רוצה לשקם את מעמדה אחרי התבוסה 5:0 למכבי תל אביב והנפילה לפלייאוף התחתון. כ-4,100 כרטיסים נמכרו לאוהדי בית"ר, לעומת 2,100 לאוהדי מכבי חיפה עד כה.

שחקן בית"ר ירושלים אבי ריקן חוגג. ברני ארדוב
בית"ר תחזור להתרגש? אבי ריקן/ברני ארדוב

על אף קצב המכירה הנמוך והעובדה כי היציעים הצפון מערבי והצפון מזרחי לא ייפתחו, בית"ר לא מתכוונים לתת למכבי חיפה כרטיסים מעבר למה שהוקצה להם, כ-3,500 ביציע הצפון מרכזי. יחד עם זאת, במידה ואוהדי חיפה יסיימו את המכסה עוד היום, ייתכן כי ראשי המועדון יפעילו לחץ על הנהלת בית"ר לשחרר להם כמות נוספת של 1,800 כרטיסים ובשל מערכת היחסים בין המועדונים והסיוע של חיפה לאורך השנים לבית"ר ייתכנו שינויים.

אנשיו של ארקדי גאידמק חוששים כי המחאה ההולכת וגוברת נגדו, תגרום לבעלים לקבל החלטות קיצוניות בנוגע להמשך ההתקשרות עם המועדון אך בשלב זה מנסים להרגיע אותו ולהסביר לו כי המחאה תחלוף והדברים יירגעו בהמשך הדרך. יחד עם זאת, גאידמק עשוי לצאת בהצהרה בלתי מתפשרת על המשך התמיכה במועדון וייתכן שאף יגיע לארץ ויקיים מסיבת עיתונאים ביחד עם ראש העיר ניר ברקת וגורם נוסף שיתרום סכום כסף למועדון. היום נודע שמי שינסה לתווך בין הבעלים של בית"ר לאוהדים הוא חיים אלדר, יועץ התקשורת ואוהד הקבוצה.

על פי האימון המסכם, המאמן אלי כהן יחזיר להרכב את המגן חיים מגרלשווילי. גם קובי מויאל, שהיה מוצהב בתבוסה מול מכבי תל אביב, ישוב לקישור וכמוהו גם אבי ריקן שעלה כמחליף ביום ראשון. מגרלשווילי יאייש את עמדת המגן השמאלי ויחבור בהגנה לאלי דסה, דינו שקבורץ ומתן בראשי. בהתקפה ימשיכו עמית בן שושן וזאור סדאייב, בעוד ערן לוי ימתין על הספסל.

הרכב משוער, בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, דינו שקבורץ, מתן בראשי, חיים מגרלשווילי, קובי מויאל, דריו פרננדס, אופיר קריאף, אבי ריקן, עמית בן שושן, זאור סדאייב.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
העביר לשחקנים מסר. בנאדו/ברני ארדוב

חיפה ובית"ר כבר נפגשו ברבע גמר גביע המדינה, בעונת 1985/6, אבל אז הירוקים הפסידו 3:2 (ארמלי ורוזנטל, א"י) לעיני 20 אלף אוהדים בקרית אליעזר. גם ב-1999 השתיים נפגשו במעמד זה, כשבית"ר ניצחה 1:5 בקרית אליעזר. הירושלמים אף ניצחו את שלושת הגמרים בין הקבוצות. הפעם חיפה תסתפק בכ-3,500 אוהדים ירוקים, שאמורים ללוות את הקבוצה למשחק מחר. בנאדו ערך היום שתי אסיפות, סגורות להגנה ולהתקפה. "בהגנה היו דברים טובים מאוד, אנחנו צריכים להמשיך כך, מלבד כמה מצבים בעמידה וחוסר ריכוז", אמר המאמן לשחקני ההגנה. באסיפה לשחקני ההתקפה אמר: "חשוב מאוד שתעזרו אחד לשני".

בנאדו בונה על אוראל דגני כמחליף לדקל קינן, שבמועדון החליטו לא לקחת סיכונים מיותרים לגביו והוא לא ייכלל בסגל. שמואל שיימן, עודד אלקיים וג'אבר עטאא ששמעו שלשום מהמאמן כי הוא בונה עליהם להמשך העונה, לא יפתחו בהרכב. מהאימון מסתמן שינוי אחד בהרכב, כשויאם עמאשה יחזור להרכב על חשבון דינו אנדלובו. קיימת התלבטות מסוימת בין אלון תורג'מן לשלומי אזולאי, אם כי הראשון שנמצא בכושר מצוין מקבל עדיפות. אביחי ידין לא יהיה בסגל, אך נראה כי הוא ישתלב בהדרגה וייתכן שאף יפתח בהרכב מול בני יהודה.

שחקני הקבוצה התעכבו היום על התמונות שתלה בנאדו אתמול על הלוח בחדר ההלבשה, כולל אחת של המאמן הקודם ראובן עטר. "אריק רצה להעביר לשחקנים מסר, שיש להם ממי לקבל השראה", אמרו אתמול במועדון על הצעד של המאמן. כזכור, בנאדו דאג לתלות תמונה ובה מצולם הגביע עצמו, ובאחרות כתבה על זכייה של מכבי חיפה בגביע המדינה ותמונות של שחקני עבר גדולים מניפים אותו, החל מהגביע הראשון (1962) ועד הזכיה האחרונה ב-1998, לה היה שותף כשחקן. באחת התמונות (הזכיה בגביע ב-1992, בה גם היה שותף בנאדו) נראה איתן אהרוני כשהוא מניף את הגביע יחד עם עטר.

הרכב משוער, מכבי חיפה: בויאן שראנוב; אייל משומר, אוראל דגני, אנדריי פיליאבסקי, טאלב טואטחה; גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, חן עזרא, יניב קטן; אלון תורג'מן (שלומי אזולאי), ויאם עמאשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully