וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנין - קרית שמונה: "מרחק נגיעה מאצטדיון רמת גן"

11.3.2013 / 20:29

סולארי ישוב מהפציעה הארוכה, חסארמה בהרכב לקראת סכנין (ג', 19:25). בלבול לשחקני סכנין: "מצפה לנו משחק קשה"

one

אחרי היומיים הסוערים שעברו על בני סכנין תתייצב מחר הקבוצה למשחק ברבע גמר גביע המדינה מול עירוני קרית שמונה, לה הפסידה ביום שבת האחרון. באסיפה היום המאמן הנכנס מרקו בלבול שיערוך בכורה מאחורי הקווים הזהיר את חניכיו מההתקפות המתפרצות של קרית שמונה והנעת הכדור שלה. "קרית שמונה קבוצה מצוינת ובמומנטום טוב", אמר בלבול לפני האימון. "מצפה לנו משחק קשה אבל אנחנו נגיעה מלהגיע לאיצטדיון ברמת גן".

המאמן מתכנן מספר שינויים כאשר פיטר אמבמבה יחזור להרכב ומי שצפוי לפתוח על הספסל הוא החלוץ ירו בלו. בלבול תרגל את אמבמבה לצידו של עידן ויצמן ואת עלא אבו סלאח בקישור האחורי כשחאלד חלאילה ישחק בעמדה קדמית יותר. ג'קו עראפת צפוי לפתוח כחלוץ.

מרקו בלבול מאמן מכבי פתח תקוה. אדריאן הרבשטיין
דרוך. בלבול/אדריאן הרבשטיין

הבעיה הגדולה ביותר של בלבול לקראת המשחק היא בעמדת המגן השמאלי. אדיר טובול סובל מכאבים ורק מחר יעבור בדיקה. החשש הוא שמדובר במתיחה, ואם זה אכן יתברר כנכון, זהשיגרום לו להיעדר גם מהמשחק בשבת. בסכנין תכננו להציב את באסם גנאים אלא קיים חשש שהוא לא יוכל להשלים שני משחקים בתוך ארבעה ימים וייתכן שישמרו אותו לליגה.

בסכנין מקווים שהקהל יגיע לתמוך בקבוצה ובונים על הכנסה מההעפלה לחצי גמר הגביע. "זה חשוב לביטחון שלנו, כדי להראות שפתחנו בדרך חדשה", אמר שחקן בקבוצה לאחר האימון. "מהיום כולנו עם מרקו ונצטרך להראות את זה כבר מחר. הליגה היא החשובה אבל גם מחר נתן הכל".

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, עלי עוסמאן, עידן ויצמן, פיטר אמבמבה, באסם גנאים (מוחמד זבידאת), עלא אבו סלאח, אימורו לוקמן, חאלד חלאיילה, חאמד גנאים,מוחמד כליבאת, ג'קו עראפת.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שלומי דורה מאמן בני סכנין. קובי אליהו
איך סכניןת יראה בלעדיו? דורה/קובי אליהו

אחרי כשבעה חודשים בהם נעדר בשל פציעה קשה, צפוי דויד סולארי לשוב בשעה טובה לסגל עירוני קרית שמונה במשחק רבע גמר הגביע מול סכנין (ג', 19:25), בשורה ששימחה רבים במועדון הצפוני. סולארי, שנחשב לאחד מהברגים המרכזיים באליפות בשנה שעברה, נעדר כבר תקופה ארוכה וכעת מקווים בקרית שמונה שהוא יחזור בהדרגה לפעילות מלאה. גם שמעון אבוחצירא שנעדר כחודש צפוי להיות בסגל.

בקרית שמונה מייחסים למשחק חשיבות עצומה והצוות המקצועי הבהיר לשחקנים את רמת החשיבות: "אני בטוח שתדעו להפריד בין ההנאה באימונים למחויבות במשחקים", אמר המאמן ברק בכר, "המשחק שהיה בשבת הוא כבר היסטוריה מבחינתנו, אל תחשבו שזה יהיה משחק דומה ואל תקלו ראש בסכנין. הם יגיעו עם התלהבות וירצו לנצח. זה יהיה משחק קשה, אבל אנחנו מספיק טובים כדי לנצח".

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
מייחס חשיבות גדולה למשחק. בכר/קובי אליהו

"זה המשחק הכי חשוב שלנו העונה", אמר אחד משחקני קרית שמונה, "אם ננצח, בהחלט נוכל ללכת עד הסוף בגביע. בשביל קרית שמונה, לקחת גביע עונה אחרי האליפות יבסס סופית את המועדון כגדול ולא כאפיזודה חולפת וכדי לעשות זאת חייבים לנצח".

מלבד החזרה של הפצועים לסגל בכר מתכנן גם שינוי אחד בהרכב, כשסאלח חסארמה צפוי לחזור על חשבונו של איציק כהן. אדריאן רוצ'ט סובל מכאבים ברגל והוא בספק למשחק. גם בהנהלה מייחסים חשיבות רבה למשחק ויוציאו אוטובוסים במחיר מסובסד של 15 שקלים עבור האוהדים. האוטובוסים ייצאו מרחבת האצטדיון בקרית שמונה בשעה ארבע וחצי.

הרכב משוער: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, שיר צדק, ליאור לוי, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', דן איינבינדר, דרקו טאסבסקי, אחמד עאבד, אוסיי מאוולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully