וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ראשל"צ-הפועל ת"א: "חייבים גביע לאוהדים שלנו"

האדומים דרוכים לקראת רבע הגמר, באדיר חוזר להרכב, תמוז ודמארי בחוד. דגו בספק אצל המארחת (ג', 19:30, 5+לייב)

הפועל ראשון לציון:

הקבוצה מעיר היין מגיעה למשחק (ג', 19:30, 5+לייב), לאחר שנשארה עם סיכוי תיאורטי בלבד להעפיל לליגת העל. השחקנים של אייל לחמן אמנם לא הפסידו בשבעה משחקים רצופים, אך ניצחו רק שניים מהם ומדורגים במקום החמישי בליגה הלאומית. בקבוצה איבדו כנראה גם את האמונה בעליית הליגה, כשלקראת הפועל תל אביב פתח לחמן במשחק האחרון עם לא פחות מארבעה שחקנים שלא זוכים לדקות משחק מזה זמן רב.

אייל לחמן מאמן הפועל ראשון לציון. מגד גוזני
מקווה לחולל סנסציה. לחמן/מגד גוזני

הכתומים עברו בדרך לרבע הגמר את הפועל קטמון בסיבוב ז' עם ניצחון 0:2 (שלומי בן עשור וגיא אבנד כבשו), את מכבי אחי נצרת בסיבוב ח' עם ניצחון 1:2 (משערים של ליאור אסולין וספואן זועבי) ואת יריבתם לצמרת הלאומית - הפועל רעננה ברבע הגמר עם ניצחון בדו קרב פנדלים.

לרשותו של אייל לחמן עומד סגל מלא לאחר זמן רב, כשהיחיד שנמצא בספק הוא ברוך דגו שסובל מפציעה אותה ספג בתיקו 2:2 מול מכבי אום אל פאחם בשבוע שעבר. אם דגו לא יפתח, מי שצפוי לרשת את מקומו בהרכב הוא ליאור ברטקובסקי. לחמן יפתח עם חלוץ אחד, כשככל הנראה מדובר בליאור אסולין, שלא שיחק נגד בני לוד ביום שישי בעקבות הרחקה. איתי אלקסלסי, שחזר מפציעה לאחרונה, צפוי לפתוח לאחר זמן רב בהרכב, כשמור שקד או ספואן זועבי ישלמו את המחיר וישארו על הספסל.

הרכב משוער: דניאל מכלוף, אסף כהן, איתי טואף, אלירן סיימון, גל מאיו, איתי אלקסלסי, גיא אבנד, ספואן זועבי (מור שקד), עומר אצילי, ליאור ברטקובסקי (ברוך דגו), ליאור אסולין (רז כהן).

שחקן הפועל תל אביב, טוטו תמוז. קובי אליהו
חייב להתחיל לכבוש. תמוז/קובי אליהו

הפועל תל אביב:

לאור היכולת הלא משכנעת בליגה, האדומים בונים בעיקר על הגביע והוא סומן כמטרה העליונה של המועדון. לשם כך וכפי שכבר הסתמן, המאמן פרדי דוד ינסה בעזרת שחקניו המנוסים יותר בסגל לשנות את היכולת שהקבוצה מפגינה בחודשים האחרונים ויערוך לא פחות משלושה שינויים בהרכב לעומת זה שפתח בשבת.

הקפטן וואליד באדיר יחזור למרכז ההגנה במקומו של דויד רוצ'לה, שיוסט לעמדת המגן הימני על חשבונו של טיאגו קוסטה המאכזב. יגאל אנטבי ישלים את חוליית ההגנה, כאשר סלים טועמה ואלוראי כהן ימשיכו לקבל את הקרדיט בקישור לצידם של אריק דג'מבה דג'מבה ואלמוג כהן. מי שיחזור לחוד הוא טוטו תמוז שיפתח על חשבונו של טל בן חיים, לצידו של עומר דמארי.

המשמעות היא שדוד, שלא ערך היום אסיפה לקראת המשחק, יעבור למערך קלאסי של 2-4-4 ועם השינוי הזה הוא ינסה להביא לכך שהמשחק של הפועל יזרום הרבה יותר ויהיה הרבה יותר נעים לעין מאשר זה שהיה מול הפועל עכו. "אנחנו חייבים את הגביע לאוהדים שלנו", אמר אחד השחקנים לאחר האימון, "נעשה הכל כדי שהעונה הזו לא תהיה כישלון".

הרכב משוער: אפולה אדל, דויד רוצ'לה, וואליד באדיר, סאבו פאביצ'ביץ', יגאל אנטבי, אריק דג'מבה דג'מבה, אלמוג כהן, אלרואי כהן, סלים טועמה, עומר דמארי, טוטו תמוז.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully