וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: בנאדו תלה תמונות של הגביע בחדר ההלבשה

11.3.2013 / 16:48

המאמן המריץ את השחקנים לקראת בית"ר עם כתבות ותמונות מזכיות העבר של המועדון, כולל אחת בה הופיע גם ראובן עטר

one

שחקני מכבי חיפה הופתעו כשגילו היום (רביעי) תמונות שתלה בנאדו לקראת המשחק מחרתיים. באחת התמונות מצולם הגביע עצמו, ובאחרות כתבות על זכיות של מכבי חיפה בגביע המדינה ותמונות של שחקני עבר גדולים מניפים אותו, החל מהגביע הראשון (1962) ועד הזכיה האחרונה ב-1998, לה היה שותף כשחקן. אגב, באחת התמונות מהזכייה בעונת 1992/3 לה גם היה שותף בנאדו, נראה הקפטן דאז איתן אהרוני מניף את הגביע יחד עם המאמן לשעבר, ראובן עטר. "אין ספק שנרצה לראות תמונה דומה גם העונה", אמר אחד השחקנים בתום האימון.

במכבי חיפה מגבירים את ההכנות לקראת המשחק ביום רביעי בטדי. המאמן אריק בנאדו צפוי לתרגל היום לראשונה את השיטה וההרכב לקראת המשחק, כשכבר עכשיו נראה שהבלם דקל קינן לא יהיה שותף לו. כזכור, במועדון החליטו לא לקחת סיכונים לגבי הבלם ובנאדו בונה על אוראל דגני, שאמור לפתוח במקומו בעמדת הבלם.

המאמן ערך אסיפה בה החמיא לשחקניו על המשחק בנתניה, במהלכה פנה לשמואל שיימן, עודד אלקיים וג'אבר עטאא ואמר להם: "אתם, שחקני הספסל שלא שיחקו, שמחתם בסיום כאילו השלמתם 90 דקות. אתם עוד תקבלו את ההזדמנות שלכם". כזכור, מאז הגעתו לקבוצה המאמן דואג לשמור על שליטה בחדר ההלבשה ונמצא בקשר הדוק עם רוב שחקני הסגל. עדיין לא ברור האם המאמן יערוך שינויים בהרכב, אבל ייתכן שויאם עמאשה יחזור אליו על חשבון דינו אנדלובו. אלון תורג'מן שנמצא בכושר מצוין יאבק גם הוא על חולצת ההרכב. אביחי ידין שוחח עם אריק בנאדו לגבי הפציעה שלו והבהיר כי הוא מסוגל לחזור לשחק כבר ברביעי.

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. ברני ארדוב
נמצא בקשר הדוק עם רוב שחקני הסגל. בנאדו/ברני ארדוב

בעקבות ההחלטה של הנהלת בית"ר ירושלים לפיה הירוקים יאכלסו את היציע הצפוני המרכזי, ולא את היציע הצפון-מערבי, המכיל 1,800 מקומות בלבד. המשמעות: יותר מ-3,500 אוהדי חיפה יגיעו למשחק בטדי. כפי שפורסם אתמול, בחיפה מתכוונים לשנות את המדיניות במסגרתה מודיעים על מינוי מאמן המסיים חוזה בתום העונה, ולהכריז על מינויו של בנאדו במסיבת עיתונאים לפני שהעונה תסתיים. הדבר נובע בין היתר מאחוזי ההצלחה הגבוהים של המאמן, שעומדים על 85.41 אחוז.

לאחר המשחק מול בית"ר ירושלים חיפה תחל בהכנות לקראת משחקי הפלייאוף העליון. כזכור, הקבוצה חיפה תפתח את סדרת עשרת המשחקים עם שלושה משחקי בית בארבעה משחקים. במחזור הקרוב היא תשחק מול בני יהודה. שבוע אחר כך לא ייערך מחזור ליגה בשל מוקדמות המונדיאל ולאחר מכן היא תתארח למשחק העונה בבלומפילד, אצל מכבי תל אביב. מיד לאחר המשחק הירוקים יתכוננו למחזור אמצע השבוע בו תארח הקבוצה את רמת השרון ובסוף השבוע היא תארח משחק בית נוסף מול קריית שמונה. המשחק החמישי בפלייאוף יתקיים בבלומפילד, מול הפועל תל אביב. לאחר חמשת המשחקים הללו יתקיימו משחקי הגומלין, ללא פגרה בניהם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה
  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully