וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: ג'יימס הריסון שוחרר מפיטסבורג

9.3.2013 / 20:17

הליינבקר דרש לשפץ את חוזהו ומצא את עצמו בחוץ. בולדין קיבל אולטימטום מבולטימור, בארבר יחזור לעונה נוספת

שלושה ימים בלבד נותרו לפתיחת חלון השחקנים החופשיים ב-NFL ומספר קבוצות ביצעו מהלכים מעניינים היום (שבת).

פיטסבורג נפרדה מאחד השחקנים הכי מרתקים שלה, הליינבקר הקשוח ג'יימס הריסון, שלא הצליח להגיע להסכם חדש עם הקבוצה ושוחרר. השחקן בן ה-34, שנבחר חמש פעמים לפרובול ונודע בעיקר בזכות התיקולים החריפים שגרמו לו לספוג לא מעט קנסות בשנים האחרונות, דרש לשפץ את חוזהו ובעיר הפלדה העדיפו לשחרר אותו, מה שפינה להם קצת יותר מחמישה מיליון דולר בתקרת השכר.

"הייתה לנו דרך נהדרת יחד, אבל כל הדברים הטובים מגיעים לקיצם", צייץ הריסון, "תודה לכם אומת הסטילרס, אתגעגע לכולכם". המאמן מייק טומלין אמר: "לג'יימס היה תפקיד גדול מאוד בהצלחה המועדון בשנים האחרונות ואני מעריך מאוד את מה שהוא עשה עבורנו". כזכור, הריסון היה זה שחטף כדור והחזיר אותו ל-100 יארד וטאצ'דאון בניצחון על אריזונה בסופרבול ב-2009.

ג'יימס הריסון שחקן פיטסבורג סטילרס. Ronald Martinez, GettyImages
כך חולפת תהילת עולם. הריסון/GettyImages, Ronald Martinez

* על פי הדיווחים, האלופה בולטימור הציבה אולטימטום בפני אנקואן בולדין: קצץ במשכורת או תיחתך ביום שלישי. התופס אמור להרוויח בעונה הבאה 7.5 מיליון דולר והרייבנס מעוניינים להוריד את הסכום.

* טמפה ביי בונה את עצמה מחדש ובקבוצה ביקשו ממגן הפינה רונדה בארבר לחזור לעונתו ה-17 בליגה. כעת השחקן צריך להחליט האם להענות לבקשה או שמא לפרוש. מלבד זאת, במועדון מפלורידה החתימו מחדש את הרץ לגארט בלאונט לשנה נוספת. השחקן ירוויח 1.75 מיליון דולר בעונה הבאה ולא יהפוך לשחקן חופשי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully