וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם האוהדים יירדו לגאידמק לחיים, בית"ר תינזק"

8.3.2013 / 12:26

מקורבי הבעלים מזהירים לאור המחאה הצוברת תאוצה: "אם הוא יתחרט ולא ישקיע, המועדון יקרוס". כהן מתלבט לגבי הרכב

גם בסוף השבוע הזה האווירה בבית"ר ירושלים ממשיכה להיות מתוחה, בעיקר בגזרת הבעלים ארקדי גאידמק, אשר בסביבתו רואים את המחאה ההולכת וגוברת נגדו וחוששים מתגובת הבעלים.

מקורביו של גאידמק אמרו: "אנחנו רואים איך הגזרות מתחממות וזה הזמן של האוהדים השפויים של בית"ר להתעורר ולהביע תמיכה, הם חייבים להבין שאם האוהדים יירדו לגאידמק לחיים, בית"ר תינזק קשות. ארקדי התחייב להשקיע במועדון, אבל אם המחאות האלה יתרחבו ויירדו לו לחיים הפרטיים הוא יכול להתחרט ובעקבות זאת לא להשקיע במועדון והקבוצה תקרוס. עד היום כולם דיברו ורק ארקדי העביר כסף וכך יהיה גם בקיץ הזה".

מטה המחאה בפייסבוק כבר עבר את רף 4,000 החברים וכרגע נראה כי התופעה אכן הולכת להתרחב. האוהדים מכינים שלטי מחאה רבים לקראת משחק החוץ ביום ראשון נגד מכבי תל אביב ונראה שהאווירה ביציעים לא צפויה להיות תומכת כפי שהייתה במשחק הגביע נגד הצהובים.

בעלי בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק. קובי אליהו
אין רגע של שקט. גאידמק/קובי אליהו

מאמן הקבוצה אלי כהן נקנס על ידי ההתאחדות לכדורגל ב-5,000 ש"ח על כך שלא הגיע לעמדת הראיונות בסיום המשחק נגד מכבי נתניה. בית"ר תערער על הקנס ותציג אישורים רפואיים לכך שהמאמן חש לא בטוב עוד במהלך המשחק. בכל מקרה, אם הערעור לא יתקבל, יישא המועדון בקנס.

המאמן ממשיך לתרגל הרכבים שונים, כאשר היום (שישי) נוסה צחי אליחן כמגן שמאלי ורק לקראת המשחק יחליט כהן על ההרכב שיפתח, אולם כפי הנראה בסופו של דבר אופיר קריאף יהיה זה שיפתח כמגן שמאלי. אמש תורגל שי חדד לצידו של דריו פרננדס בקישור האחורי וזו אחת האפשרויות מבחינת המאמן.

כהן הסביר היום לשחקנים על תזונה נכונה ואמר להם: "לפי איך שאתם באים בבוקר, אני יודע מי אכל ארוחת בוקר ומי לא. מי שחושב שלאכול חמש דקות לפני האימון סנדביץ' זה בסדר, יש לו טעות. צריך לאכול נכון, מסודר ובשעות קבועות. ההשפעה של זה על הגוף היא בלתי רגילה, תקשיבו למה שאומרים לכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully