וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מסתמן: יוסי בניון יוזמן לפורטוגל וצפון אירלנד

8.3.2013 / 8:18

לקשר צ'לסי הובהר לפני המשחק מול סטיאווה כי דקות משחק יובילו לזימונו. התלבטות גדולה לגבי איתי שכטר וטל בן חיים

קשר צ'לסי, יוסי בניון, צפוי לקבל זימון לנבחרת ישראל לקראת צמד המשחקים בסוף החודש מול פורטוגל (22 במרץ) וצפון אירלנד (26 במרץ). בימים האחרונים שוחח הקשר עם ראשי הנבחרת, שקיבלו עדכון על מצבו. כפי שפורסם אמש (חמישי), לבניון הובהר כי אם יקבל דקות משחק במדי צ'לסי, הוא יהיה חלק מהסגל לקראת צמד המשחקים בסוף החודש.

בניון פתח אתמול בהרכבה של צ'לסי ושיחק 64 דקות במשחק הליגה האירופית מול סטיאווה בוקרשט, המשך ישיר למשחק נגד מידלסבורו בגביע האנגלי בשבוע שעבר, בו שיחק 58 דקות ובישל שער שעזר לקבוצה לעלות לרבע הגמר.

יוסי בניון שחקן צ'לסי. AP
זוכה לדקות וכנראה שגם למקום בנבחרת. בניון/AP

המאמן אלי גוטמן עוקב גם אחר ברק יצחקי, שנמצא בכושר מצוין במדי אנורתוזיס, קבוצתו הקפריסאית של רוני לוי, אך טרם החליט האם לזמנו. ההופעה האחרונה של יצחקי בנבחרת הייתה במוקדמות מונדיאל 2010, ב-0:7 על לוקסמבורג.

תומר חמד ואלירן עטר יזומנו בכל מקרה, בעוד איתי שכטר מתנדנד וכמוהו גם הבלם טל בן חיים, שלא שיחק במדי ק.פ.ר מאז המשחק של ישראל מול פינלנד ולגביו ישנה התלבטות גדולה. שחקן נוסף שיחזור לסגל הוא השוער דודו אוואט, שישבור בסוף השבוע הקרוב את שיא ההופעות של שוער במדי מאיורקה.

הפסד במשחק לפורטוגל בסוף החודש יסתום ככל הנראה את הגולל על סיכוייה של הנבחרת לסיים באחד משני המקומות הראשונים בבית. לאחר צמד המשחקים הזה, ישראל תארח את אזרבייג'אן (תחילת ספטמבר) ותצא לשני משחקי חוץ קשים ברוסיה (ספטמבר) ופורטוגל (אוקטובר). המשחק שינעל את הקמפיין יתקיים ב-15 באוקטובר ובו תארח הנבחרת את צפון אירלנד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully