וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באר שבע - רמת השרון: "יש הזדמנות גדולה להיסטוריה"

ברמת השרון חולמים על ניצחון בבירת הנגב שייתן להם פלייאוף עליון(ש', 18:00). אלישע לוי: "חשוב שנחזיר את כוח ההרתעה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* הפועל באר שבע ועירוני רמת השרון נפגשו 4 פעמים בליגת העל. כל קבוצה ניצחה את השנייה פעם אחת, ו-2 משחקים הסתיימו בתיקו.

* המשחק היחיד ביניהן שנערך בבאר שבע היה בעונה שעברה ונגמר בניצחון הבכורה של רמת השרון בליגת העל, 1:3.

* באר שבע מגיעה בפעם השנייה העונה למשחק בית אחרי הרצף הבא: תיקו 0:0 ביתי שאחריו באו שלושה הפסדים, שהשלישי מביניהם היה בבלומיפלד. בפעם הקודמת זה נגמר עם 0:1 על קרית שמונה.

* בשלושת המשחקים בהם אלישע לוי אימן מול רמת השרון, הוא לא ספג שער וכמובן גם לא הפסיד. יש לו שני ניצחונות ותיקו מול הקבוצה ממורשה.

* רמת השרון שיחקה 6 משחקים בחודש מרץ בליגה הראשונה, ויש לה ניצחון אחד, תיקו אחד ו-4 הפסדים. זה אחוז ההצלחה החודשי הנמוך ביותר אצל רמת השרון, 22.22% בלבד.

הנתונים: אתר דריבליסט

עשהאל בן שבת עירוני רמת השרון עם השופט ארז פפיר. ברני ארדוב
בונים על הקהל המקומי. שחקני רמת השרון/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

הפועל באר שבע:

אחרי ההודעה של אלונה ברקת לאלישע לוי, שאמור להכין בקרוב את הקבוצה לעונה הבאה, בבאר שבע יודעים שניצחון על רמת השרון יחזיר את השקט למועדון ויעצור את הלחץ בנוגע למאבקי התחתית. המאמן יחסר את פטריק אוסיאקו ואופיר דוידזאדה (צהובים) ואת ויליאם סוארס (פצוע). המאמן ערך שיחות אישיות עם מספר שחקנים במהלך השבוע והבהיר להם את חשיבות המשחק הקרוב כשאמר בין היתר: "המשחק חשוב לשקט שלנו, חשוב שלא נסתבך בתחתית". "כולם מדברים על כך שרמת השרון חייבת את הנקודות כדי להגיע לפלייאוף העליון, אבל אנחנו חייבים אותן לא פחות. הגיע הזמן שנחזיר את ההרתעה לוסרמיל", אמר אחד השחקנים בקבוצה.

לוי תרגל את ההרכב בהפוגות ואם להסתמך על הרכב שתורגל בתחילת השבוע ועליו התבססו רוב התרגולים, לוטם זינו אמור לקבל את המפתחות לצד רביד גזל במרכז הקישור, כשסיראז' נאסר או תומר סויסה יפתחו בהרכב ואילו רועי קהת ייכנס לעמדה של אוסיאקו. בעקבות היעדרותו של דוידזאדה, אביתר אילוז אמור לשחק בצד שמאל כשקלמי סבן יחזור להרכב ולעמדה הטבעית שלו. לאורך כל השבוע הייתה למאמן התלבטות לגבי מרכז ההגנה ונראה כי ההופעה של בן והבה במדי הנבחרת הבוגרת (נכלל בסגל הצעירה, אבל גוטמן ביקש להעבירו לבוגרת באופן זמני לאור פציעת דקל קינן) גרמה לאלישע לוי התלבטות קשה. אחד מהשניים אמור לפתוח בהרכב. עידו אקסברד ימשיך גם הוא על הספסל.

עירוני רמת השרון:

ברמת השרון ישנה אופטימיות גדולה לקראת המשחק בבאר שבע, ואמונה כי הקבוצה יכולה וצריכה לנצח את המשחק ולעלות לפלייאוף העליון. הקפטן יניב לביא אמר: "כבר יצאנו ממצבים קשים. אנחנו קבוצה עם אופי חזק, מאמינים בעצמנו שאנחנו יכולים לנצח ונבוא במטרה הזאת. ניתן את כל מה שיש לנו, אחרי המחזור נראה אם זה יספיק".

ברמת השרון מעריכים כי העפלה לפליי אוף העליון שווה כמיליון שקל עבור הקבוצה, סכום קריטי שישפיע על ההכנות לעונה הבאה. על אף הצורך בניצחון, הצוות המקצועי לא ישנה את השיטה והקבוצה תמשיך לשחק בסגנון הגנתי ומבוקר ותנסה לעקוץ במתפרצות: "אנחנו רוצים להרדים את המשחק ולעקוץ, אנחנו יודעים לעשות את זה" אמרו ברמת השרון. "הקהל של באר שבע גם ככה עצבני וילחיץ אותה בבית, יש כאן הזדמנות גדולה להיסטוריה".

מי שחוזר לסגל הוא אדריאן פרננדס שהושעה מהמשחק הקודם עקב העימות הפיזי עם לירן קצב. פרננדס עשוי לפתוח בהרכב, אם כי ייתן כי אור אוסטוינד יפתח והחלות ימתין על הספסל. מעבר לכך לא צפויים שינויים בהרכב.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
לירן כהן, הפועל חיפה, מול בן והבה, הפועל באר שבע. קובי אליהו
ההופעה שלו במדי הנבחרת הבוגרת גרמה לאלישע לוי להתלבט. בן והבה/קובי אליהו

יעמדו למבחן

הפועל באר שבע: רביד גזל

ההיעדרות של ויליאם סוארס ופטריק אוסיאקו רק מחזקת את העובדה שהפועל באר שבע הייתה זקוקה נואשות לקשר אחורי ברמה גבוהה, שיוכל להוביל את הקבוצה. אחת מנקודות התורפה של באר שבע בשנים האחרונות הייתה מרכז שדה רך מדי, וגזל הגיע כדי לחזק את הבעיה הזאת ולהיות אחראי על הנעת הכדור. המשחק הקרוב תלוי לא מעט גם ברגליים שלו.

עירוני רמת השרון: אפרים טאקה

התקפת הקבוצה מושבתת והוא אחראי לכך לא מעט עם החמצות גדולות במחזורים האחרונים. מרבית ההזדמנויות של הקבוצה הן שלו ונראה שהוא יהיה חייב להירשם על הלוח כדי שרמת השרון תחזור עם משהו מהדרום.

רביד גזל הפועל באר שבע. קובי אליהו
המשחק תלוי לא מעט ברגליים שלו. רביד גזל/קובי אליהו

הרכבים משוערים

הפועל באר שבע: אוסטין אג'ידה, קלמי סבן, בויאן מרקוביץ', עודד גביש (בן והבה), אביתר אילוז, רביד גזל, לוטם זינו, רועי קהת, ניקולאס פלצ'וק, תומר סוויסה (סיראז' נאסר), דובב גבאי.

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ': קובי מוסא, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום: תום מנשרוב, מרקו אנדג'לקוביץ', משה אבוטבול, אדריאן פרננדס, הוגו לופס: אפרים טאקה.

הפועל באר שבע בוואלה! ספורט

עירוני רמת השרון בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully