וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל עכו-הפועל ת"א: "אנחנו במגמת שיפור"

פרדי דוד יהנה מסגל מלא למעט גילי ורמוט, והכין את שחקניו עם קטעי וידאו של נבחרות ספרד ואיטליה. עכו: כחלון חלוץ בודד

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

* הפועל עכו והפועל תל אביב נפגשו 11 פעמים בליגה הראשונה. עכו מעולם לא ניצחה. 4 משחקים נגמרו בתיקו, 7 ניצחה הפועל תל אביב.

* חמישה משחקים אירחה הפועל עכו, והפועל תל אביב ניצחה שניים מתוכם.

* הפועל עכו, קבוצת הבית הגרועה בליגה, כבשה 19 פעמים ב-12 משחקי בית. בדיוק כמות השערים שספגה הפועל תל אביב ב-12 משחקי חוץ.

* יובל נעים אימן 6 פעמים נגד הפועל תל אביב ומעולם לא ניצח. הוא סיים פעם אחת בתיקו (עם בית"ר ירושלים בעונה שעברה).

* פרדי דוד אימן 5 פעמים נגד עכו וניצח פעם אחת (עם מכבי פתח תקוה, בפלייאוף האמצעי של 2010/11). יש לו גם הפסד אחד (עם מכבי פתח תקוה, ב-2009/10).

הנתונים: אתר דריבליסט

פרדי דוד מאמן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
מכין את שחקניו למערך נסוג. פרדי דוד/ברני ארדוב

מפתחות והכנות:

הפועל עכו:

בניגוד לשבועות האחרונים, השבוע נהנתה הקבוצה מקצת שקט והיא מגיעה למשחק האחרון של העונה הסדירה במצב רוח טוב ועם מחשבה שאולי ניתן לעקוץ את האדומים ולהשיג נקודות יקרות במאבק ההישרדות. עכו תחת יובל נעים הפסידה רק במשחק אחד מבין חמישה, כשחוליית ההגנה שהתייצבה מביאה בעיקר את השינוי. נעים התייחס לכך באסיפה, ואמר לשחקנים: "חשוב לי שכולם יעשו הגנה, ורק אחרי זה נתקוף ואולי נבקיע. הפועל תל אביב זו קבוצה מסוכנת מאוד בחלק הקדמי. יש להם את דמארי, תמוז ובן חיים, ורגע אחד של חוסר ריכוז יכול לגרום לזה שנשלם ביוקר".

נעים מתכוון להמשיך כמעט עם אותו הרכב שפתח בשבועות האחרונים, פרט לשינוי אחד מהותי שקשור לעמדת החלוץ. מלך שערי הקבוצה אוהד קדוסי אמור לפתוח על הספסל, כאשר תמיר כחלון ישחק כחלוץ בודד, זאת במטרה להוסיף שחקן בעל אופי הגנתי כשאמייה טגה יעלה בקישור האחורי. למרות זאת, קיימת אפשרות שברניסלב יובאנוביץ', שנפצע השבוע, לא יהיה כשיר ובמקרה כזה טגה וקדוסי ישחקו שניהם. נמניה ארסנייביץ', שנפצע בשבוע שעבר, חזר להתאמן אבל הוא לא יהיה כשיר.

הפועל תל אביב:

הפועל תל אביב ערכה את האימון המסכם שלה לקראת עכו עם בשורה אחת משמחת. למעט גילי ורמוט, כל סגל הקבוצה כשיר למשחק ויעמוד לרשותו של פרדי דוד. לא מעט כאבי ראש חיוביים יש למאמן, אך בשלב זה הוא לא מתכנן מהפך בהרכב, אלא שינויים קטנים בלבד. השחקן היחיד שלא כשיר לחלוטין כרגע הוא טוטו תמוז, ששוב יפתח על הספסל בגלל הכאבים ברגלו. דוד ככל הנראה יערוך שינוי אחד בעמדת הבלמים כשהוא מתלבט בין דויד רוצ'לה, וואליד באדיר ומור שושן. כרגע דווקא הבלם הזר הוא זה שזוכה לעדיפות, אך מחר יחליט סופית האיש על הקווים את מי הוא מעדיף. גם בקישור נראה שדוד ישמור על אותו מערך עם אריק דג'מבה דג'מבה ואלמוג כהן כאשר הוא מתלבט לגביי השניים הנוספים. ייתכן שאף סלים טועמה או אלרואי כהן יקבלו את האשראי על חשבון רועי גורדנה או חנן ממן, כשבהתקפה ימשיכו עומר דמארי וטל בן חיים. גם במסגרת הסגל למשחק יש מספר התלבטויות לדוד ורק בשבת הוא יחליט מי יאייש את הספסל ומי יעלה ליציע.

ביום שישי דוד ערך אסיפה והקרין לחניכיו קטעים ממשחקים של ספרד ואיטליה במסגרת היורו האחרון, ואיתם ניסה להסביר להם איך משחקים מול מערך נסוג, כפי שנראה לו שעכו תבוא מחר. "אנחנו במגמת שיפור ואני רוצה לראות עוד עליית מדרגה מחר", סיים את האסיפה המאמן.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
תמיר כחלון שחקן הפועל עכו. מגד גוזני
חלוץ בודד. כחלון/מגד גוזני

יעמדו למבחן:

הפועל עכו: גיא דיין

דיין פורח תחת יובל נעים, לא מעט בזכות הביטחון שהמאמן מקנה לקשר שכבר הספיק לכבוש שני שערים יפים, כולל שער חשוב בשבוע שעבר בניצחון על הפועל רמת גן. דיין יודע שהוא חייב להמשיך להוכיח את עצמו כדי לשמור על מקומו בהרכב, וזו הזדמנות מצוינת עבורו להראות שיש לו יכולות נוספות.

הפועל תל אביב: אפולה אדל

אם בעונה שעברה השוער הקמרוני היה השחקן הכי יציב בהפועל, בשבועות האחרונוים כולם עדים שמשהו פחות טוב עובר על אדל. כרגע נראה כי דוד לא הולך לתת לקליימן את אפודת השוער מחר ואם אדל יפתח הוא חייב להזכיר לכולם שהוא שוער גדול, ולהפסיק עם הטעויות הבלתי מחויבות כפי שעשה בשבועות האחרונים, כדי לעזור להפועל במאבק על המקום באירופה.

שוער הפועל תל אביב אפולה אדל. קובי אליהו
להפסיק עם הטעויות הבלתי מחוייבות. אפולה אדל/קובי אליהו

הרכבים משוערים:

הפועל עכו: דודו גורש, שגיב כהן, אדי גוטליב, משה מישאלוב, דדי בן דיין, ברנסילב יובאנוביץ', אמייה טגה, יובל שבתאי, גיא דיין, נבוישה מרינקוביץ', תמיר כחלון.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, טיאגו קוסטה, דויד רוצ'לה (מור שושן), סאבו פאביצ'ביץ', שמעון הרוש, אריק דג'מבה דג'מבה, אלמוג כהן, חנן ממן, רועי גורדנה (אלרואי כהן), טל בן חיים, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully