וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה-מכבי חיפה: עמאשה לא בהרכב

החלוץ יפתח על הספסל, תורג'מן מועמד לפתוח לצד אנדלובו (ש', 19:30, ספ'1) . שחקן נתניה: "לא מגיע לנו לרדת, ונוכיח את זה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

* 115 משחקי ליגה נערכו בין מכבי נתניה למכבי חיפה. היהלומים ניצחו 36 פעמים, 27 משחקים הסתיימו בתיקו ואת היתר, 52, ניצחו הירוקים.

* כשנתניה מארחת, יש לה יתרון בניצחונות: מ-58 משחקים היא ניצחה 26 והפסידה רק 17. עוד 15 משחקים הסתיימו בתיקו.

* חמשת המשחקים האחרונים בין הקבוצות הוכרעו (חיפה מובילה 2:3). התיקו האחרון היה במחזור ה-30 של 2010/11 (1:1 בנתניה).

* ארז פפיר מעולם לא שפט את מכבי חיפה בליגה. את מכבי נתניה הוא שפט רק פעם אחת, העונה,בהפסד 5:3 לבני יהודה.

* וויאם עמאשה הוא הכובש החם ביותר של מכבי חיפה מול מכבי נתניה (8). אם יכבוש שלושער, הוא ייצמד לרשימת עשרת הכובשים הגדולים בהיסטוריה נגד נתניה.

הנתונים: אתר דריבליסט

מאמן מכבי חיפה, אריק בנאדו. ברני ארדוב
דורש סבלנות. בנאדו/ברני ארדוב

מכבי חיפה:

אריק בנאדו ייאלץ להתמודד עם חסרונו של דקל קינן, שייעדר מספר ימים ולא ייכלל בסגל גם לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים. הבלם לא יכל לקחת חלק במשחק בנתניה בכל מקרה בגלל כרטיסים צהובים ומבחינתו של בנאדו האפשרות לשלב שחקן צעיר בתפקיד הזה אינה קיימת. מי שיחליף את קינן בסגל הוא עודד אלקיים. אוראל דגני מועמד לפתוח כבלם ובחיפה הסבירו כי כבר מילא את התפקיד הזה בעבר. תמיר כהן שוב לא אמור להיכלל בסגל, ובנאדו הבהיר אתמול לגביו: "תמיר כהן הוא שחקן בסגל, אין לי טענות ואם אצטרך אותו, אשתמש בו".

מלבד השינוי במרכז ההגנה, המאמן יערוך עוד שינוי אחד, בחלק ההתקפי, כשויאם עמאשה יפתח על הספסל ובמקומו יעלה אלון תורג'מן. מטרת ספסולו של עמאשה היא לאפשר לו לנוח בעקבות עומס המשחקים החל עליו מאז שחזר מפציעה.

"אני דורש סבלנות, סבלנות ועוד פעם סבלנות. כל פעם ששחקנו בסבלנות הגענו למצבים. אנחנו צריכים להכתיב את הקצב במשחק. אסור לנו לשחק קואסט טו קואסט. כל פעם שהכדור היה אצלנו ושחחקנו בסבלנות הגענו למצבים", אמר בנאדו באסיפה המסכמת שקיימה הקבוצה לקראת המשחק. במועדון יודעים שמעידה נוספת תדחה את חלום האליפות בעונה נוספת, והמאמן ביקש משחקניו להגיע בשיא הריכוז למשחק.

שחקן בקבוצה הסביר בתום האסיפה: "אריק רוצה שנחזור לשחק מסודר. המעברים והחזרה לעמדות הם המפתח". שחקן בקבוצה אמר הבוקר: "אסור להתרכז בהם. אם אנחנו רוצים להיות רלוונטים במאבק האליפות, אסור לנו למעוד יותר העונה". באסיפת וידאו שקיים היום המאמן הוא אמר לשחקנים: "יש לנתניה שחקנים מצוינים מבחינה אישית. יהיה משחק אגרסיבי, נגד בית"ר הם היו טובים מאוד מבחינה התקפית".

חיפה תמשיך לעקוב אחר ההתפתחויות בנוגע לחלוץ סטפן שצ'פוביץ', שאם לא יירכש בקיץ על ידי מ.ס אשדוד עשוי להגיע לירוקים. החלוץ הניגרי ג'וזף אובנסרי, שמשחק בליגת המכללות בארצות הברית, עשוי לקבל זימון למבחנים.


מכבי נתניה:

מכבי נתניה ערכה היום את האימון המסכם דווקא באיצטדיון העירוני ולא במתחם האימונים, כאשר השחקנים חשו מקרוב את הדשא, אולי סימן לרצון לשפר מעט את המאזן הביתי הלא מוצלח של הקבוצה. בנתניה מאמינים כי יוכלו להפתיע את מכבי חיפה, אך יודעים שהיריבה היא אולי הקשה ביותר אותה יכלו לקבל ערב הכניסה למשחקי הפלייאוף התחתון. בצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים להאמין ולהציג את אותה יכולת כפי שהציגו במחצית השניה נגד בית"ר ירושלים כשלגבי ההרכב ההתלבטות היחידה היא בין עלי חטיב לעומר צלישר, כשככל הניראה לפי האימונים האחרונים יוסי שבחון יחזור להרכב. בקבוצה מעודדים מאוד מהעובדה שקובי דג'אני לא גמר את העונה ויחזור לפחות לחלק ממשחקי הפלייאוף.

בקבוצה לא התאמנו השבוע בצורה אידיאלית, כשאחמד סבע נעדר משני אימונים בגלל כאבים בגב בעוד עמרי בן הרוש, צלישר ועידו לוי נעדרו גם הם בגלל ששהו עם הנבחרת הצעירה. עם זאת, במעדון אמרו כי אין תירוצים והם צריכים להוציא נקודות מול מכבי חיפה "מכבי חיפה במומנטום מצוין למרות התיקו מול הפועל חיפה" אמר שחקן בנתניה והוסיף: "אבל לנו יש את המלחמות שלנו ונגיע כדי להוציא נקודות ולהציג כדורגל שיכלול הרבה הקרבה. לא מגיע לנו לרדת ליגה ועכשיו זה הזמן שלנו להוכיח זאת".

sheen-shitof

שדרגו את הביצועים

הארכת משך האקט ושיפור ההנאה במיטה - במבצע מיוחד

בשיתוף "גברא"
אוראל דגני שחקן מכבי חיפה. ברני ארדוב
המחליף של קינן. דגני/ברני ארדוב

יעמדו למבחן:

מכבי חיפה: אנדריי פיליאבסקי

הפציעה של אדין צוצאליץ' רק מחדדת את הבעיה העיקרית של מכבי חיפה במשחק ההגנה שלה. היא זקוקה נואשות לשחקנים אגרסיביים, ליותר חילוצי כדור בשליש הקרוב לשער, ובעיקר לשחקנים ששומרים על יציבות ממשחק למשחק. הבלם האוקראיני בהחלט נחשב לפוטנציאל, אבל מאז הפציעה של הבוסני נראה כי שחקני הקו האחורי סובלים מחוסר ביטחון שמשפיע על כל הקבוצה. המבחן הכי גדול של פיליאבסקי הוא דווקא ברגע הזה, כשגם קינן נעדר והוא צריך לגלות אחריות ולקחת את ניהול משחק ההגנה על הכתפיים שלו.

מכבי נתניה: אחמד סבע

במכבי נתניה לא תכננו להיאבק על הירידה בשלב כזה של העונה ומרבית השחקנים הצעירים ככל הניראה כלל לא יודעים מהם מאבקי הישרדות. בתקופה כזו דווקא השחקנים עם הניסיון צריכים לתת מעצמם יותר ולסחוב אחריהם את הקבוצה. אחמד סבע, מי שהיה מלך השערים בעונה שעברה הוא אחד שיוכל להעניק מעצמו ולסחוב את נתניה להישארות. המהירות והפיזיות שלו צריכות להכריע וכבר נגד מכבי חיפה הוא יצטרך לאותת שהוא בעניינים.

אחמד סבע שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
בתקופה כל כך רגישה, בנתניה זקוקים לניסיון שלו. אחמד סבע/קובי אליהו

הרכבים משוערים

מכבי חיפה: בויאן שראנוב; אייל משומר, אוראל דגני, אנדריי פיליאבסקי, טאלב טואטחה; גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, יניב קטן, חן עזרא, אלון תורג'מן; דינו אנדלובו.

מכבי נתניה: לאויג'י צ'נאמו, עומר פרץ, עידו לוי, ברונו פיניירו, עמרי בן הרוש, יוסי שבחון, בן בנימין, פיראס מוגרבי, עלי חטיב(עומר צלישר), דראגן צ'ראן, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully