וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: קובי דג'אני צפוי להיעדר רק כחודש

7.3.2013 / 23:25

הקשר עבר בדיקות באיטליה. המסקנות: לא גמר את העונה, יעבור את השיקום בארץ המגף. צלישר או שבחון יוצבו במקומו

קובי דג'אני צפוי להיעדר כחודש מהמגרשים, ולהספיק לחזור למאבקי ההישרדות הסופיים של מכבי נתניה. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, במועדון שלחו את הקשר לבדיקות באיטליה באופן מיידי, כדי לאבחן את חומרת פציעתו. במועדון אף היו כאלה שחששו שדג'אני סיים את העונה. הקשר עצמו לא היה מוכן לשמוע על כך ולכן יצא לאיטליה כדי להיבדק אצל אחד המומחים הנחשבים ביותר באירופה לבדיקות מסוג זה.

שחקן מכבי נתניה, קובי דג'אני. ברני ארדוב
"עכשיו רק נותר לקוות שהוא יחזור כמה שיותר מהר ובשיא הכושר". דג'אני/ברני ארדוב

בבדיקות שעבר דג'אני היום (חמישי), התברר כי הוא אינו זקוק לניתוח וכעת יעבור במשך מספר שבועות שיקום באיטליה, שיכלול סדרת טיפולים מאסיביים בסחוס שבברך, וכן יקבל זריקות. לפי ההערכות, הוא אמור לחזור תוך חדש. דג'אני יערוך את כל השיקום באיטליה ויחזור לארץ בתוך שלושה שבועות.

בנתניה קיבלו את הבשורה בשמחה שכן שם מעריכים כי הניסיון של דג'אני חשוב מאוד במאבקי ההישרדות. "קובי הוא שחקן חשוב במערך וזה כמובן טוב שהוא עוד יחזור לשחק העונה", אמר אחד מחבריו לקבוצה. "עכשיו רק נותר לקוות שהוא יחזור כמה שיותר מהר ובשיא הכושר".

בקבוצה מתלבטים האם להמשיך עם עומר צלישר במחליפו, או שמא להציב את יוסי שבחון בעמדה מעט אחורית כדי לאפשר לעלי חטיב ופיראס מוגרבי מרווח גדול יותר בהתקפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
צ'ה בנתב"ג./מערכת וואלה!, צילום מסך

היום ערכה הקבוצה אימון ראשון אחרי מספר ימים עם סגל מעט רחב יותר, זאת לאחר שבימים האחרונים סבלו בנתניה מחוסר משמעותי של שחקנים באימונים. אחמד סבע סבל מכאבי גב ונעדר ממספר אימונים, וכן שלושה מהשחקנים שנעדרו בשל השתייכותם לנבחרת הצעירה.

הערב נחת בישראל שחקן העבר של הקבוצה, לאסלו צ'ה. ההונגרי יהיה אורח הכבוד במפגש מול מכבי חיפה.

(עדכון ראשון: 7.3.2012, 19:51)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully