וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "משחק חשוב מאוד, רוצים לברוח מהתחתית"

7.3.2013 / 13:54

הפועל חיפה מחכה להפועל רמת גן, גיא צרפתי וגל אראל בספק, קלינגר מתלבט על המערך. גלושצ'ביץ' קורא לקהל: "נותן לנו כוח"

שחקן הפועל חיפה גיא צרפתי. ברני ארדוב
יהיה כשיר? צרפתי/ברני ארדוב

הפועל חיפה ממשיכה בהכנות למשחק החשוב מול הפועל רמת גן בשבת (18:00). לשתי הקבוצות 25 נקודות, ובצוות המקצועי של האדומים מקרית חיים הבהירו לשחקנים כי זה המשחק שיכול להקפיץ את הקבוצה בצורה רצינית, ולתת לה מקדמה על היריבות במאבקי ההישרדות.

גיא צרפתי שוב לא התאמן היום (חמישי), אך למרות זאת בחיפה מאמינים שהוא יהיה כשיר למשחק. גם גל אראל לא התאמן, אך צפוי להיות כשיר. בשל העובדה שהשניים לא התאמנו, לא ברור עדיין באיזה מערך יבחר המאמן ניר קלינגר לפתוח, כשייתכן מאוד שאותו הרכב שפתח בדרבי ישחק גם במשחק מול רמת גן.

קלינגר ביקש מחניכיו להגיע בשיא המוכנות. בחיפה ינסו להיזהר מהחלק ההתקפי של רמת גן, שמפגין יכולת טובה. בצוות המקצועי ביקשו גם מהקישור האחורי לעזור לחוליית ההגנה כדי לא לאפשר לרמת גן להגיע בחופשיות עם הפנים לעבר השער.

בחיפה מרוצים מאוד מהמונטום שיצרו לאחרונה, ומקווים להמשיך בו. אם גיא צרפתי או גל אראל לא יפתחו, סטפן נדקוביץ' ולירן כהן צפויים למלא את מקומם.

מהראן לאלה שחזר מהפציעה בדרבי צפוי להשתלב שוב כמחליף, אך בקבוצה מציינים שהוא בכושר טוב מאוד, ונראה חד למרות הפציעה שעבר. אעהד עזאם לא ישחק בשבת בשל צבירת חמישה כרטיסים צהובים.

אוהדי הפועל חיפה, מחאת אוהדים נגד יואב כץ. טל לוי
5,000 צופים יגיעו? בקבוצה אופטימיים/טל לוי

ולדימיר גלושצ'ביץ', עליו בונים בקבוצה כמוציא לפועל, אמר לאחר אימון הבוקר היום: "מצפה לנו משחק שהוא באמת על שש נקודות. המפתח לניצחון הוא להמשיך להיות ביחד, כמו שהיינו במשחקים האחרונים. גם בשנה שעברה סיימנו טוב, ואני מקווה שנעשה זאת גם השנה. חשוב לנו שהקהל יגיע ויתמוך. הם נותנים לנו הרבה כוח.המשחק הזה חשוב וחשוב לנו לברוח מהתחתית כמה שיותר מהר".

בקבוצה בונים על תמיכה רחבה מהקהל שהודיע כבר שיגיע לעודד כאשר בקבוצה הורידו מחירים לקראת המשחק והאמונה היא שכ-5,000 צופים יגיעו למשחק הקריטי.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully