וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד: ”לא מסתכלים מעל המקום השלישי”

מאמן הפועל ת"א נערך להפועל עכו: ”אחרי שנשחק כדורגל יותר טוב נוכל להסתכל גבוה יותר. נשתמש בכל השחקנים הבריאים”

מגד גוזני

הפועל תל אביב נערכת למשחק החשוב במחזור האחרון לפני הפלייאוף מול הפועל עכו בשבת (17:00) באיצטדיון טוטו במטרה ברורה להגיע לשלבים המכריעים של העונה מהמקום השלישי. האדומים, שסיימו במחזור האחרון ב-1:1 מול מ.ס. אשדוד רשמו ניצחון אחד בלבד בשבעת המשחקים האחרונים בליגה, מקדימים בנקודה אחת את עירוני קרית שמונה.

האדומים מגיעים למשחק נגד האחרונה בטבלה עם סגל מלא, פרט לגילי ורמוט הפצוע שעבר ביום שישי ניתוח וצפוי לחזור לאימונים רק במאי לאחר שנצטווה לנוח כשבעה שבועות, ובהפועל בספק אם הוא בכלל יחזור עוד העונה לפעילות. לעומתו, הדאגה שהייתה לגבי שי אבוטבול והפציעה בברכו הוחלפה באופטימיות שכן הקשר קיבל זריקה ואמור להיות כשיר למשחק בשבת.

פרדי דוד, מאמן הפועל תל אביב. מגד גוזני
סגל מלא, צרות טובות. פרדי דוד/מגד גוזני

"אנחנו ממשיכים במסע שלנו לקראת הפלייאוף העליון", פתח דוד את מסיבת העיתונאים השבועית. "בהזדמנות הזו אני רוצה לומר לכל חובבי הכדורגל שיש לנו ליגה נפלאה, יהיה פלייאוף אטרקטיבי. 90 אחוז מהקבוצות הבטיחו את מקומן. אנחנו שמחים שאנחנו בפלייאוף העליון. אני מצפה לכדורגל אטרקטיבי וחיובי, אבל אנחנו נערכים בהתאם למשחק שלנו מול קבוצה ביתית כמו הפועל עכו. השחקנים שלנו הבריאו כמעט במאת האחוזים. יש לנו סגל רחב וטוב שנשתמש בכולו במהלך הפלייאוף ומשחקי הגביע כדי להצדיק את המוניטין שיש למועדון".

על השינויים בקבוצה מאז שהגיע, אמר דוד: "העלינו את קצב המשחק בצורה משמעותית, עשינו מספר שינויים במשחק ההתקפה. יש שיפור בשני המשחקים האחרונים וזה עדיין רחוק מאיך שהקבוצה צריכה לשחק. זו נקודה שאנחנו לקחנו לתשומת ליבנו כי במהלך המשחקים הבאים חשוב לנו להציג יכולת טובה. עם הזמן והביטחון שחוזר לשחקנים, נשכיל לכבוש שערים ולהציג יכולת טובה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
אמיר בן שמעון מ.ס. אשדוד מול טל בן חיים הפועל תל אביב. ברני ארדוב
"כל צד ידע מה הוא לא צריך לעשות". טל בן חיים/ברני ארדוב

על המשך המטרות של הקבוצה העונה, אמר דוד: "השאיפה היא להגיע למקום השלישי ולא להסתכל גבוה יותר. אנחנו בהחלט רוצים להצדיק את המקום הזה וכשנשחק כדורגל יותר טוב, נוכל להסתכל גם קדימה יותר. המקום השלישי היא אחת המטרות של הפועל תל אביב העונה. אנחנו לא שוכחים שמכבי חיפה נמצאת בתקופה טובה מאוד. גם אנחנו קבוצה טובה וכספורטאים אנחנו שואפים להגיע כמה שיותר גבוה. אנחנו מודעים ליכולות שלנו ודרך המשחקים הללו אם נבוא מרוכזים, מחויבים ונציג כדורגל טוב, אולי נוכל להסתכל למעלה".

על היריבה בשבת, הפועל עכו, אמר המאמן: "עכו משחקת כדורגל טוב בתקופה האחרונה, היא אוגרת נקודות בקצב טוב. נערכנו לכך בהתאם, עשינו הכנות לקראת המשחק, שחקנים יראו דברים על הפועל עכו באסיפה. אנחנו נותנים לה את הכבוד הראוי. יש לה שחקנים טובים בחלק הקדמי, הם יודעים לשחק כדורגל, אבל אנחנו אוהבים לתת את הכבוד לקבוצה שמנגד".

על התקרית בשבת בין סלים טועמה לטל בן חיים, אמר דוד: "לא הבלגנו לגבי מה שהיה. עשו מזה יותר ממה שזה באמת. תקריות כאלה מתרחשות בהרבה מקומות. מסיימים משחק באמוציות רבות, וכל צד ידע מה הוא לא היה צריך לעשות".

על העובדה כי בשבת יעמוד סגל מלא לקראת המשחק והקשיים לבחור ממנו, אמר דוד: "בהפועל תל אביב יש סגל רחב ואיכותי מאוד, ואני מבטיח שנשתמש בכל שחקן ושחקן בזמן נתון. נשתמש בכולם בשתי המסגרות שנותרו לנו. אנחנו לא ממהרים עם החזרה של הפצועים. כל דבר אנחנו עושים בשיקול דעת ורק מי שיהיה בריא יחזור לסגל הקבוצה. טוטו קיבל זריקה, והיה צריך לנוח היום". על קרב השוערים בין אפולה אדל לבוריס קליימן, הוסיף דוד: "אני לא רוצה להיכנס לעניינים האישיים של שחקנים. שני השוערים יחד עם אריאל טליאס מוכשרים מאוד. נשתמש בכל שחקני הסגל המוכשרים והבריאים על מנת להשיג את המטרות שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully