וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר בעמותת אוהדי בית"ר: רוב לעזיבת הדירקטוריון

6.3.2013 / 17:23

18 אחוז מהעונים תומכים בעזיבה מיידית, 45 אחוז רוצים לעזוב אם גאדימק לא יוותר על הווטו. הוקם דף פייסבוק לעזיבת הבעלים

סקר שערכה עמותת אוהדי בית"ר ירושלים בין חבריה, ותוצאותיו פורסמו היום (רביעי) הראה נתונים מעניינים לגבי פרשת הבאת השחקנים הצ'צ'נים למועדון ולגבי דרכי הפעולה העתידיים של העמותה. בסקר נשאלו 1,765 חברי העמותה שלוש שאלות. 331 חברים ענו, וכך הם ענו.

השאלה הראשונה: בימים אלו של שקיעת האבק על החתמת הצ'צ'נים, מה לדעתך הבעיה החמורה של בית"ר?

55% מהמצביעים, שהם 179 חברי עמותה, ענו שהגזענות היא הבעיה החמורה ביותר בבית"ר. 44% מהמצביעים, שהם 144 חברי עמותה, אמרו שהנהלת המועדון והבעלים ארקדי גאידמק אחראים לבעיות המועדון.

הבעלים של בית"ר ירושלים ארקדי גאידמק באיצטדיון של טרק גרוזני. האתר הרשמי של בית"ר ירושלים, אסף שקד
יישאר בלי תמיכה מהעמותה? ארקדי גאידמק/אסף שקד, האתר הרשמי של בית"ר ירושלים

השאלה השנייה: מה לדעתך צריכה להיות הפעולה המרכזית של העמותה?

38% ענו שהחלפת הבעלים וההנהלה היא הדבר המיידי על הפרק. 34% אמרו שצריך להיאבק באוהדים הגזענים ו-27% גרסו שצריך להתמקד בהחזרת הקהל למגרש.

השאלה השלישית: מה הצעד הכי נכון ביותר שעל העמותה לנקוט?

18% רצו ביציאה מיידית מהדירקטוריון, ואילו הרוב בשאלה זו – 45% - תומכים בהישארות בדירקטוריון רק אם ארקדי גאידמק יוותר על זכות הווטו. 37% מהנשאלים מעוניינים להישאר בדירקטוריון במצב הקיים.

כזכור, אתמול שלח עורך הדין של ארקדי גאידמק, ישראל שלו, מכתב לעמותת האוהדים בו הודיע להם כי הוא מוכן לדחות את יתרת הסכום אותו הם אמורים להעביר (כ-600 אלף שקלים) עד ה-31 לאוגוסט, בשנה נוספת עד לאוגוסט 2014, אך התנאי שלו לכך הוא שעמותת האוהדים תוותר על הסעיף בהסכם המקנה לה את הזכות להביא רוכש שייקח את הקבוצה מידיו של גאימדק ללא תמורה. כפי שמורה הסקר, ספק רב אם בעמותת האוהדים יסכימו לסעיף זה וייתכן כי בעקבות הדברים הללו העמותה עשויה לפרוש מהדירקטוריון וייתכן שהוא כלל לא יהיה קיים בעונה הבאה.

אוהדי בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
קבוצת המחאה כוללת אוהדים מארגון "לה פמיליה" והגרעין הקשה של בית"ר ירושלים/ברני ארדוב

בתוך כך, ביום ראשון האחרון הוקם דף פייסבוק בשם "המטה להצלת בית"ר ירושלים מידיו של ארקדי גאידמק", אליו הצטרפו עד כה למעלה מ-1,000 אוהדים ובו חברים אוהדים פעילים של הקבוצה. קבוצת המחאה כוללת אוהדים מארגון "לה פמיליה" והגרעין הקשה של בית"ר ירושלים ואליהם הצטרפו בימים האחרונים מאות אוהדים מהקו היותר מתון ביציע.

אחד העקרונות של המטה הוא שמבחינתם הם מפסיקים את העיסוק בשחקנים הצ'צ'נים ומקבלים אותם והמטרה היחידה היא אך ורק לראות את גאידמק עוזב את בית"ר ירושלים. מאות מחברי המחאה יגיעו ביום ראשון הקרוב לבלומפילד למשחק נגד מכבי תל אביב במה שיהיה יריית הפתיחה שתכלול גם הפגנות חוקיות ליד ביתו של הבעלים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully