וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'יבראיל קאדייב הורחק משני משחקים בפועל

6.3.2013 / 17:33

קשר בית"ר שזרק בקבוק לעבר אוהד מכבי ת"א והתקוטט עימו נענש. הצהובים נקנסו ב-30 אלף שקל בשל התפרעות אוהדים

בית"ר ירושלים ומכבי תל אביב נענשו היום (רביעי) על ידי בית הדין של ההתאחדות לכדורגל זכר למשחק הליגה ביניהן. הקשר הצ'צ'ני נשפט בעקבות העימות שלו עם אוהדי הצהובים במשחק והתנועה המגונה שביצע לעבר אוהדי הקבוצה. קאדייב נענש בהרחקה משני משחקים בפועל בעקבות אותו עימות. מכבי תל אביב נענשה אף היא על התפרעות אוהדיה באותו משחק, אבל בית הדין היה רחמן עימה והחליט לקנוס אותה בסכום של 30 אלף שקל בלבד.

ג'יבראיל קאדייב שחקן בית"ר ירושלים. אדריאן הרבשטיין
בבית הדין לא ריחמו. קאדייב/אדריאן הרבשטיין

אחרי שהוא ריצה הרחקה ממשחק אחד מול מכבי נתניה, קאדייב יחסר לקבוצה במחזור הליגה הקרוב במפגש נגד מכבי תל אביב, הפעם בליגה. אגב, קאדייב עמד גם לדין משמעתי פנימי בבית"ר, אך בקבוצתו גילו רגישות לנוכח מצבו העדין וההקנטות שספג.

במהלך הדיון ציין הדיין ישראל שמעוני: "יש כאן מקרה חמור של שחקן שהשליך חפץ על אוהדים. לשחקן אסור להתנהג ככה בשום מקרה, הוא אמור לשמש דוגמא ללא קשר לנסיבות של המקרה".

נציג בית"ר ירושלים מנחם נידם הסביר: "הייתי ליד הספסל וזה היה בסך הכל אוהד אחד שהקניט אותו כל המשחק וצעק לו 'מוסלמי בן זונה'. הבחור הזה עובר גיהנום בתקופה שהוא כאן. ירקו עליו, משפילים אותו בכל מגרש, הוא בסך הכל ילד שרק השנה עלה לבוגרים. הוא עשה טעות אבל צריך להתחשב בנסיבות ובכל מה שעובר עליו וההרחקה ממשחק אחד צריכה להספיק".

קדאייב עצמו אמר באמצעות מתורגמן: "קמתי לאוהדים שירקו עליי וזרקתי עליו את המגיני עצם שלי ואז כשהתקרבתי לקחת אותם הוא היכה אותי. הגבתי רק אחרי שירקו עליי וזרקו עליי דברים". שמעוני השיב: "אני מבין את הסיטואציה שהוא עובר כאן, אך בשום מקרה אסור לשחקן להתנהג ככה ובטח לא לגשת לקהל. הוא לא שריף".

אוהדי מכבי תל אביב חוגגים עם השחקנים. ברני ארדוב
בקבוצה הבהירו שיענישו את האוהד הסורר. אוהדי מכבי תל אביב/ברני ארדוב

במהלך הדיון בנוגע למכבי תל אביב, מנהל הקבוצה אבנר טוויטו ציין: "אנחנו לא מייפים את מה שהאוהד עשה ומודעים לכך שזה חמור מאוד. דאגנו גם שהוא לא יוכל להגיע יותר למשחקים של הקבוצה. מעבר לכך, הוא אבא לילד שמשחק במחלקה הצעירה וגם לאימונים ולמשחקים של הילד הוא לא יוכל להתקרב. הגשנו תלונה מסודרת במשטרה ואנחנו מתכוונים לתבוע את האיש על כל הנזקים שנגרמו לנו. זה לא המקרה הראשון. גם את האוהד שהשליך כוס לפני מספר שבועות אנחנו תובעים. אנחנו רואים בחומרה את המקרים ולא נוותר לאף אחד שיפר סדר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully