וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב: ניסוי כלים נוסף של גוטמן לקראת פורטוגל

6.3.2013 / 12:06

המאמן יבחן את מערך 3 הבלמים מול האולימפית (18:00, שידור חי בוואלה! ספורט). עומר דמארי ושרן ייני שוחררו בשל כאבי בטן

לאחר שגיבש את רשימת שחקני הסגל הישראלי שלו, מאמן הנבחרת אלי גוטמן ועוזרו יוסי אבוקסיס יפתחו היום בהכנות לקראת המשחק מול פורטוגל. הנבחרת תקיים משחק אימון אחר הצהריים (18:00, שידור חי בוואלה! ספורט) באצטדיון רמת גן והמאמן יערוך ניסוי כלים נוסף לשיטה בה הוא מעוניין לשחק ב-22 במרץ. מי שלא ייטלו חלק במשחק הם עומר דמארי, חלוצה של הפועל תל אביב ושרן ייני, בלמה של מכבי תל אביב. השניים שוחררו ממחנה הנבחרת בשל כאבי בטן.

שחקן נבחרת ישראל עומר דמארי מול שחקן נבחרת הונגריה יוזף וארגה. Laszlo Beliczay, AP
שוחרר בשל כאבי בטן. עומר דמארי/AP, Laszlo Beliczay

המערך של גוטמן אמור לכלול שלושה בלמים, שני שחקני קו ושני שחקני התקפה. זאת גם הסיבה לכך שגוטמן החליט לזמן את טאלב טואטחה, שרשם שיפור עצום ביכולת ההתקפית שלו לאחרונה. בנבחרת מעריכים כי יוסי בניון יזומן לקראת המשחק מול פורטוגל, אבל זה תלוי בקצב צבירת הדקות שלו במדי צ'לסי. מאז הגעתו לקבוצה שותף בניון בשני משחקים בלבד כמחליף, ורשם 15 דקות במצטבר. ההופעה האחרונה הייתה נגד וויגאן בתשיעי בפברואר.

זימונים מעניינים נוספים של גוטמן היו של בלם מכבי תל אביב, שרן ייני, אלמוג כהן שחוזר לאחר תקופה ארוכה בה לא זומן ומתיחות מתוקשרת עם המאמן, ערן זהבי שחזר לשחק במדי מכבי תל אביב וויאם עמאשה, שלא זומן לנבחרת מאז מינויו של גוטמן לתפקיד. מלבד עמאשה זימן גוטמן גם את חברו לקבוצה, המגן אייל משומר. השוער אופיר מרציאנו מאשדוד ישמש כמחליף לאריאל הרוש. בנבחרת ציינו כי חלק גדול מהסגל הנוכחי ישתנה לאור זימון הלגיונרים לקראת פורטוגל. גוטמן יפרסם את הסגל המלא באמצע השבוע הבא.

אלי גוטמן מאמן נבחרת ישראל. קובי אליהו
חושב כבר על רונאלדו. גוטמן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully