וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברקת: "ברגע שנמגר את הגזענות זה ישדרג את בית"ר"

6.3.2013 / 8:01

ראש עיריית ירושלים אופטימי בנוגע לעתידו של המועדון. עמותת האוהדים תצטרך להחליט האם היא נשארת בדירקטוריון

one

אחרי התיקו המאכזב במחזור החולף, בית"ר ירושלים ממשיכה בהכנותיה לקראת משחק הליגה הקרוב מול מכבי תל אביב, משחק בו היא חייבת לנצח כדי לשמור על סיכוי להשתחל לפלייאוף העליון. בתוך כך, הקבוצה לקחה אתמול (שלישי) חלק ב"יום מעשים טובים" בירושלים. ראש העיר ניר ברקת שהשתתף באירועים, התפנה לדבר על הקבוצה והתהליכים שעוברים עליה.

ניר ברקת, איציק קורנפיין, בית"ר ירושלים. דרור פיקלני,
דואג לעתיד בית"ר. ניר ברקת/דרור פיקלני

ברקת התייחס לעתיד המועדון ואמר: "אני לא מודאג מעתידה של בית"ר ירושלים. זהו מועדון חזק מאוד שחשוב מאוד לעיר, עם מספר האוהדים הכי גדול בארץ והוא ימשיך להיות שכזה. נכון שבתחילת העונה המצב של המועדון היה במצב הרבה יותר גרוע ומורכב, אבל המועדון צועד בכיוון הנכון בהתמודדות שלו עם האתגרים, הגזענות והאוהדים בכל פרמטר, גם אם לפעמים לא הולך כל כך טוב על המגרש. אני חושב שצריך לתת למאמן קצת אורך נשימה, לתת להנהלה קצת יותר אוויר, להיות שם כשקשה ולא רק שטוב. אני מאמין שזה הדבר הנכון לעשות ואבי בהחלט אופטימי".

ראש העיר התייחס ליציאת האוהדים מהאיצטדיון עם השער של זאור סאדייב מול מכבי נתניה ואמר: "לא היה נעים לראות זאת. אבל אני חושב שצריך להסתכל על האלפים שהיו במגרש והאוהדים שהיו בבית, שכן מחזקים את המועדון. גם האוהדים צריכים להבין שברגע שנוציא את הגזענות מהמגרש ואוהדי בית"ר יבינו שהגזענות היא לא הדרך הנכונה, זה ישדרג את המועדון, את התוצאות על המגרש ובסוף כולנו נרוויח מזה. הגזענות היום היא במגרש, ומחר נגד מישהו אחר. אנחנו כעם שמוקיע גזענות בכל העולם, חייבים שבמדינת ישראל לא תהיה גזענות".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
זאור סדאייב שחקן בית"ר ירושלים משמאל מול עידו לוי, ברונו פיניירו שחקני מכבי נתניה. קובי אליהו
יכבוש גם מול מכבי תל אביב? סדאייב/קובי אליהו

בעוד ניר ברקת אופטימי, נראה שמול עמותת האוהדים הדברים לא קרובים לפיתרון. אתמול שלח עורך הדין של ארקדי גאידמק, עורך דין ישראל שלו, מכתב לעמותת האוהדים בו הודיע להם כי הוא מוכן לדחות את יתרת הסכום אותו הם אמורים להעביר (כ-600 אלף שקלים) עד ה-31 לאוגוסט, בשנה נוספת עד לאוגוסט 2014, אך התנאי שלו לכך הוא שעמותת האוהדים תוותר על הסעיף בהסכם המקנה לה את הזכות להביא רוכש שייקח את הקבוצה מידיו של גאימדק ללא תמורה. ספק רב אם בעמותת האוהדים יסכימו לסעיף זה וייתכן כי בעקבות הדברים הללו העמותה עשויה לפרוש מהדירקטוריון וייתכן שהוא כלל לא יהיה קיים בעונה הבאה.

אוהדי מכבי חיפה יישבו ביציע הצפון מרכזי בטדי במשחק בין הקבוצות במסגרת רבע גמר גביע המדינה. היציע מכיל כ-3,500 מקומות ויאפשר לאלפי אוהדי חיפה שרוצים להגיע למשחק לקנות כרטיס. יש לציין כי לאוהדי בית"ר עדיין יישארו מעל 15 אלף כרטיסים ליציעים המערבי, המזרחי, הצפון מזרחי והצפון מערבי. בבית"ר צופים שכ-12 אלף מאוהדי הקבוצה יגיעו למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully