וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקני ומנהלי נצרת עילית ייחקרו בשל חשד לחוזים כפולים

יצחק סולומון

6.3.2013 / 0:15

פקס שנשלח למשרד החקירות 'ויצמן יער', הוביל לזימון נציגי המדורגת שנייה בלאומית. המנכ"ל ברעם: "זו צרות עין וגועל נפש"

מצעד של שחקני ואנשי הנהלה מהפועל נצרת עילית, המדורגת שנייה בליגה הלאומית, יעלו הבוקר (רביעי) למשרדי חברת החקירות ויצמן יער. על הפרק: חקירה בחשד לחוזים כפולים. השחקנים שזומנו הם: איברהים בסיט, יהודה ז'אנו, ירדן כהן (היום במכבי נתניה), אלירן חודדה וליעד אלמליח, היו"ר רוני ליקוורניק, המנכ"ל גיל ברעם ורואה החשבון של הקבוצה אביב רופל.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"אנחנו מועדון מסודר וחבל שיש מי שמנסה להטיל בנו רפש. זה יחזור אליו כמו בומרנג". גיל ברעם/מערכת וואלה!, צילום מסך

הזימון הגיע בעקבות פקס אנונימי שהגיע לבקרה התקציבית וכן לחברת החקירות 'ויצמן יער' בו נטען כי הפועל נצרת עילית חתמה על חוזים כפולים עם חלק מהשחקנים. שאול סמדג'ה וירדן כהן, למשל, קיבלו רכב שכור ודלקן שלא ציונו בחוזים שלהם, ועוד.

בנצרת עילית לא ידעו אם לצחוק או לבכות. בירור קצר שעשו העלה כי המכתב האנונימי יצא מבית הדואר שבנצרת עילית. "אין לנו ספק שזה רק אחד שהיה במערכת", אמרו בקבוצה, "הוא ידע לאן לשלוח, המכתבים היו מפורטים, מספרי טלפון, הכל היה מסודר. רק אחד שבעניינים יכול היה לכתוב כזה מכתב מפורט", אמרו בזעם בהנהלה.

"זה איש קטן, אנחנו יודעים מי הוא, זו צרות עין וגועל נפש, אנחנו רואים בחומרה את העובדה שמי שהיה במערכת יוצא נגדה בעילום שם, ועוד עם פרטים לא נכונים", אמר המנכ"ל גיל ברעם, שטוען כי ההר יוליד עכבר והחקירה לא תוביל לשום מקום. "ירדן כהן לא קיבל מאיתנו רכב, סמדג'ה קיבל, אבל זה היה בחוזה שלו. אנחנו מועדון מסודר וחבל שיש מי שמנסה להטיל בנו רפש. זה יחזור אליו כמו בומרנג".

ברעם מתכוון להגיש תלונה במשטרה. "שיבדקו את מצלמות האבטחה של סניף הדואר וימצאו את האיש. נתבע אותו אישית", אמר. "אנחנו עושים עונה נפלאה, עושים לנו כבוד בכל הארץ, מתייחסים אלינו ברצינות, וחבל שיש אנשים קטנים, שבמקום לסייע מנסים לתקוע מקלות בגלגלים. זו בושה וחרפה, ממש שערוריה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully