וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: אמבמבה צפוי לחזור לסגל מול קרית שמונה

5.3.2013 / 16:18

הבלם הפצוע השתתף באימון. שחקן לקראת האלופה: "הם כבר הבטיחו את הפלייאוף העליון. אנחנו נלחמים על החיים שלנו"

one

בלם בני סכנין, פיטר אמבמבה, עשוי לחזור לסגל כבר במשחק הקרוב מול עירוני קרית שמונה, זאת לאחר שהיום (שלישי) השתתף באימון עם שאר השחקנים. הבלם אף השתתף בחלק של הנעת הכדור, כשרק בשלב המשחקונים הוא קיבל מנוחה, אך בסכנין אופטימיים לגבי החלמתו המהירה.

אמבמבה כזכור נפצע בברכו ונעדר תקופה ארוכה, וכעת מאמינים בסכנין שהוא יוכל לחזור בהדרגה. מחר צפוי הבלם לערוך אימון נוסף ואם יבהיר שהוא לא חש בכאבים הוא יחזור לסגל. בכל מקרה הוא לא צפוי לפתוח בהרכב, כשעלא אבו סלאח ועידן ויצמן צפויים להמשיך ולקבל את הקרדיט.

שחקן בני סכנין, פיטר אמבמבה, מול שחקן מכבי תל אביב, רוברטו קולאוטי. מגד גוזני
אימון נוסף יקבע את כשירותו. פיטר אמבמבה/מגד גוזני

אלכסנדר דוידוב לא התאמן היום ומחר או ביום חמישי הוא צפוי לנסות לערוך אימון קל. בצוות הרפואי מגדירים את האימון הראשון כקריטי ולאחריו יהיה ניתן לדעת באופן ברור יותר לכמה זמן הוא צפוי להיעדר, זאת לפי רמת הכאבים שיחוש אחרי האימון והאבחון של המומחה. לפי ההערכות, כעת דוידוב צפוי להיעדר בין שלושה שבועות לחודש, אך בסביבת השחקן אמרו כי הוא עדיין סובל מכאבים ומקווה שאלו לא יגברו עם תחילת האימונים.

בסכנין יודעים שהמשחק מול קרית שמונה קריטי מאוד וישפיע על המיקום של הקבוצה בפלייאוף התחתון. "ראינו את הפועל חיפה ואת נתניה, וברור לכולם שיהיה מאבק קשה", אמר שחקן בקבוצה. "בגלל זה אנחנו חייבים להשיג נקודות מול קרית שמונה. יש להם את המטרות שלהם אבל הם כבר הבטיחו את המקום בפלייאוף העליון ואנחנו נלחמים על החיים שלנו. אנחנו צריכים לתת הכל בשבת כדי שלא לחזור בידיים ריקות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully