וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בגלישה: לי קורזיץ בדרך לתואר רביעי

4.3.2013 / 20:06

אלופת העולם ניצחה בכל השיוטים ביום השלישי ועלתה בסערה למקום הראשון. דוידוביץ' חמישית, משיח חמישי, צוברי שמיני

אלופת העולם בגלשני רוח, לי קורזיץ, מתכוונת לזכות כבר השבוע בתואר רביעי בקריירה באליפות העולם. קורזיץ ניצלה היום (שני) רוחות בינוניות עד חזקות בבוזיוס שבברזיל, כדי להדהים ולנצח בשלושה שיוטים באליפות, כדי לטפס למקום הראשון בדירוג הכללי עם 17 נקודות שליליות. קורזיץ פתחה פער משמעותי של 13 נקודות על פני בריוני שואו הבריטית, שסיימה במקומות 12, 2 ו-6.

הגולשת הישראלית הבכירה השניה, מעין דוידוביץ', הגיעה גם היא לאיזור הפודיום. דוידוביץ' סיימה את שלושת שיוטי היום במקומות 6, 4 ו-4 ובתום שמונה שיוטים היא מדורגת במקום השלישי הכללי עם 37 נקודות, כשהיא מקדימה ב-12 נקודות את הגולשת הצרפתיה שרלים פיקון המדורגת רביעית.

השייטת הישראלית לי קורזיץ באולימפיאדת לונדון 2012. AP
בדרך לאליפות שלישית? קורזיץ/AP

בתחרות לגברים, נמרוד משיח נהנה מהרוחות החזקות כדי לשפר עמדות. משיח סיים את שלושת השיוטים שהתקיימו היום במקומות 6, 5 ו-3 וטיפס למקום החמישי הכללי כשיש לו 29 נקודות שליליות, רק נקודה יותר מלפיוטר מישקה הפולני, שמדורג במקום השלישי.

שחר צוברי, שפתח את התחרות מצוין, איבד גובה אחרי שסיים את שלושת השיוטים היום במקומות 11, 6 ו-19. אחרי שמונה שיוטים מדורג צוברי במקום השמיני הכללי עם 39 נקודות שליליות. האלוף האולימפי מהולנד, דוריאן ואן ריסלברגה, מוביל את התחרות עם 15 נקודות, 6 פחות מלניק דמפסי הבריטי.

  • עוד באותו נושא:
  • לי קורזיץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully