וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביום רביעי: טורניר קטרגל לזכרו של שמעון שנהר ז"ל

4.3.2013 / 15:15

במלאות שנה לפטירתו של מאמן העבר האגדי, שחקני עבר דוגמת מלמיליאן ואיוניר יטלו חלק בטורניר, שיתקיים ברעננה

משפחתו של שמעון שנהר ז"ל ועיריית רעננה יערכו ביום רביעי טקס וטורניר קט רגל במלאות שנה לפטירתו של המאמן, שנחשב לאחד ממאמני הכדורגל המיתולוגיים של מדינת ישראל. במשפחת שנהר ניסו למצוא דרך להוקיר את זכרו שנהר, שאימן קבוצות רבות בליגת העל ולאחר התייעצויות הוחלט לקיים טורניר קטרגל שיכלול שחקני עבר רבים ויוקדש כולו לזכרו של שנהר.

בטורניר שייערך באולם מטרווסט ברעננה ישחקו מספר קבוצות שיורכבו בעיקרן משחקני עבר כשבין היתר אורי מלמיליאן, דני נוימן, שמוליק לוי, מוטי איווניר, ויקי פרץ, אברהם אבוקרט, סתיו אלימלך ואחרים כבר הבטיחו את השתתפותם בטורניר. גם שחקני מכבי חיפה תמיר כהן ואייל משומר יחזקו את הקבוצה הותיקה של חיפה כדי לחלוק כבוד לשנהר. מלבד אותם שחקנים שישחקו הבטיחו את הגעתם לאירוע שחקני עבר נוספים שלא ייקחו חלק דוגמת בוני גינזבורג ואדורם קייסי.

שנהר החל את דרכו ככדורגלן במכבי חיפה בה שיחק בין השנים 1962 ל-1968. בגיל 26 פרש ממשחק פעיל והפך למאמן. בין הקבוצות אותן אימן שנהר: בית"ר ירושלים, מכבי תל אביב, מכבי חיפה, הפועל באר שבע, הפועל חיפה, הפועל כפר סבא ושמשון תל אביב. שנהר זכה פעמיים בגביע המדינה כאשר הדריך את בית"ר ירושלים (1979) ומכבי תל אביב (1987). בשנת 1999 מונה למאמן נבחרת מיקרונזיה. בעקבות עבודתו זכה לתואר קונסול כבוד של מיקרונזיה בישראל.

לטורניר יקדם טקס בו יוקרן סרט אודות פועלו של שנהר, ודברי פתיחה של משפחת שנהר, וראש עיריית רעננה נחום חופרי. לאחר מכן יחל הטורניר, כשאורכו של כל משחק יימשך כעשר דקות. בהפסקות בין המשחקים תופענה נבחרת האקרובטיות של מכבי דן, ונבחרת התעמלות הקרקע והמכשירים של רעננה.
את האירוע ינחה דני דבורין.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully