וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליפות העולם בגלשני רוח: קורזיץ טיפסה למקום השלישי

3.3.2013 / 23:50

אלופת העולם, שהייתה בינונית ביום הראשון בברזיל, חזרה לעצמה כשסיימה במקומות 2, 3 ו-3. צוברי ירד למקום השביעי

יומה השני של אליפות העולם בגלשני רוח ננעל הערב (ראשון) בבוזיוס שבברזיל ומי שהביאה את הבשורה מבחינת המשלחת הישראלית היא אלופת העולם, לי קורזיץ. אחרי שפתחה את האליפות ביכולת בינונית ודורגה במקום השישי הכללי, קורזיץ נהנתה מהתחזקות הרוחות ומיום מצוין, בו סיימה את שלושת השיוטים במקומות 2, 3 ו-3. הביצועים של קורזיץ העלו את אותה למקום השלישי בדירוג הכללי עם 14 נקודות שליליות אחרי זריקת השיוט הגרוע.

מעין דוידוביץ' סיימה את שלושת השיוטים במקומות 26, 5 ו-2 והיא נושפת בעורפה של קורזיץ כשהיא מדורגת רביעית עם 23 נקודות. בריוני שואו הבריטית ניצחה שני שיוטים ועברה להוליך את התחרות עם 10 נקודות, לפני שרלין פיקון הצרפתיה. נעמי כהן מדורגת במקום ה-22, ושחר טיבי במקום ה-34.

לי קורזיץ שייטת ישראלית. רויטרס
יום נהדר העלה אותה למקום השני. לי קורזיץ/רויטרס

בתחרות לגברים, שחר צוברי איבד חמישה מקומות בדירוג הכללי. צוברי, שפתח את התחרות מצוין כשסיים את שני השיוטים הראשונים במקום השני, סיים היום במקומות 7, 4 ו-7. בתום חמישה שיוטים הוא מדורג שביעי כללי עם 15 נקודות שליליות, אחרי זריקת השיוט הגרוע שלו. החדשות הטובות הן שצוברי רחוק בסך הכל בארבע נקודות מניק דמפסי הבריטי שנמצא בעמדת מדליית הארד.

הישראלי הבכיר השני, נמרוד משיח, סיים את שלושת השיוטים היום במקומות 6, 1 ו-3, ונצמד לצוברי כשהוא במקום השמיני עם אותה כמות של נקודות שליליות (15). ביירון קוקלאניס מוביל את התחרות בתום חמישה שיוטים אחרי שסיים את השיוטים במקומות 1, 4 ו-1 והוא מקדים את דירואין ואן ריסלברגה ההולנדי. רון אסולין מדורג במקום ה-32 הכללי, אמיר גלילי במקום ה-33 ועומר סופר במקום ה-38.

שחר צוברי, גולש ישראלי. רויטרס
איבד שני מקומות בדירוג. שחר צוברי/רויטרס

מעיין דוידוביץ' אמרה: "לא הסתדרתי עם חילופי הרוח שהיו היום. בשיוט הראשון דווקא זינקתי טוב, אבל הלך לי גרוע מבחינה טקטית". שחר צוברי הוסיף: "סך הכול ההרגשה טובה, אבל עדיין לא מספקת. אני מרגיש חזק בתחרות, אבל מנגד אני משלם מחיר כבד על טעויות קטנות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully