וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יניב לביא: "מחזיקים אצבעות למכבי נתניה"

3.3.2013 / 10:41

אחרי ההפסד לקרית שמונה, רמת השרון לא תלויה בעצמה, אך נשארת אופטימית: "עם ניצחון בבאר שבע נגיע לפלייאוף העליון"

one

אכזבה גדולה הייתה אמש (שבת) בעירוני רמת השרון לאחר ההפסד הביתי 1:0 לאלופה עירוני קרית שמונה. המאמן בני טבק שוחח עם אנשי המועדון: "גם נקודה כאן הייתה שמה אותנו במצב אחר. עכשיו חייבים ניצחון בבאר שבע וזה סיפור אחר, כי הם מסובכים חזק בתחתית".

לאחר מכן, עודד טבק את שחקניו שהיו שפופים ובמועדון ימתינו לתוצאות המשחק בין בית"ר ירושלים למכבי נתניה הערב כדי לקבל אינדיקציה לגבי מצבם לקראת השבוע הבא. בכל מקרה, רמת השרון תהיה חייבת לנצח בבאר שבע אם בית"ר תנצח היום. גם אם בית"ר לא תנצח, ניצחון של מ.ס. אשדוד על בני יהודה בשבוע הבא יחייב את רמת השרון להשיג שלוש נקודות בבירת הנגב כדי לסיים במקום השישי ולעלות לפלייאוף העליון.

יניב לביא שחקן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
לא מתייאש. לביא/ברני ארדוב

יניב לביא היה מתוסכל מאוד בסיום, אך לאחר מכן החל להתעודד: "אנחנו ארבעה משחקים ללא ניצחון למרות שהיו לא מעט דקות ששיחקנו טוב. יש תקופות שהולכות לרעתנו וזה חלק מהמשחק. אנחנו עדיין מאמינים שנוכל להגיע לפלייאוף העליון, נבוא לבאר שבע ונעשה את המקסימום. אנחנו קבוצה טובה ויכולים לעשות את זה".

על התחושות בסיום אמר: "זה מתסכל, לצערנו היום אנחנו תלויים באחרים, אבל בליגה הזאת, בכל שבוע הבא זה מתחלף. הערב אני אחזיק אצבעות לנתניה, אבל אני מאמין שאם ננצח את באר שבע אני מאמין שנגיע למקום שאנחנו צריכים וראויים להיות בו וזה הפלייאוף העליון".

במועדון דיברו אתמול על כך שהיו רוצים לראות את כל המשחקים בשבוע הבא בשעה אחידה והיום עשויים ראשי המועדון לפנות להתאחדות לכדורגל ולדרוש זאת. גורם במועדון אמר: "זה הכי ספורטיבי שיש, מה גם שזה גם מה שהקהל אוהב, שכל רגע יש גול במגרש אחר שמשנה את התמונה. זה המתח האמיתי של מחזור סיום, זה ראוי בשביל הכדורגל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פיטרו חוגגת יום הולדת עגול ואתם נהנים ממבצע של פעם ב-60 שנה

בשיתוף פיטרו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully