וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טל בן חיים: "אם הצד השני מזלזל, אני לא נותן כבוד"

קשר הפועל ת"א התייחס לתקרית עם טועמה. בקבוצה שוקלים להעמיד את השניים לדין. ורמוט נותח וגמר את העונה. חיים רמון מחפש בעלים חדש, שיחליפו בעונה הבאה

one

בהפועל תל אביב אומנם התאכזבו מתוצאת המשחק אמש (שבת), שהסתיים רק ב-1:1 ביתי מול מ.ס. אשדוד, אך שאבו עידוד גדול מהיכולת שהציגה הקבוצה במהלך המחצית השנייה. "זה כבר היה נראה כמו כדורגל", אמר שחקן בקבוצה, "חבל שפספסנו ניצחון שהיה ממשיך את המומנטום החיובי שלנו".

טל בן חיים הפועל תל אביב מול ישראל ראש מ.ס. אשדוד. ברני ארדוב
כועס מאוד. בן חיים/ברני ארדוב

מה שקילקל את מצב הרוח הטוב בהפועל היה העימות החריף בין טל בן חיים לסלים טועמה מיד עם סיום המשחק. מתברר כי כבר מספר שבועות שורר מתח בין השניים ואמש הדברים הגיעו לפיצוץ. על פי שחקנים בקבוצה, העימות החל כבר על כר הדשא, כאשר באחת ההתקפות בן חיים לא מסר לקשר הוותיק, שמצידו סירב לעבור על כך בשתיקה.

בחדר ההלבשה התלהטו הרוחות עוד יותר, כאשר טועמה ניגש לבן חיים והטיח בו: " אתה חושב שאתה כוכב פה?". בן חיים ניסה להבליג תחילה, אך כאשר טועמה התקרב אליו והניף לעברו אצבע מאשימה, תפס הקשר הצעיר את אצבעו של זה והרחיק אותה מעליו, כשהוא אומר: "עד היום נתתי לך המון כבוד, אבל עברת את הגבול. למי אתה חושב שאתה מדבר?". בשלב זה, שחקנים אחרים בקבוצה התערבו והפרידו בין השניים, לפני שהעימות הפך לפיזי. שני השחקנים החליפו ביניהם קללות.

בן חיים צייץ בטוויטר במהלך הלילה: "רציתי לעשות לכם סדר, שתדעו מה קרה באמת ולא מהתקשורת. במהלך המשחק, סלים התעצבן שלא מסרתי לו אחורה והרמתי כדור לרחבה והחליט לדבר אליי בצורה מזלזלת ולא מכבדת וזו הסיבה שעניתי לו והעניין גלש לעימות מילולי. אני מאוד מאמין ששחקן צעיר צריך לכבד שחקן בוגר ממנו והשחקנים הוותיקים בקבוצה יעידו על הכבוד שאני רוכש להם. אבל כל עוד הכבוד הוא חד צדדי והצד השני מזלזל, פה נגמר הכבוד וזו הסיבה לעימות. בסופו של דבר צריך לזכור שזה כדורגל ויש הרבה אמוציות ולא צריך לעשות מזה סיפור גדול. טובת הפועל תל אביב מעל הכל וזה מה שחשוב. שבוע טוב לכולם".

כעת, בהנהלת הפועל תל אביב שוקלים להעמיד את שני השחקנים לוועדת משמעת פנימית, אך החלטה סופית עדיין לא התקבלה בעניין.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
פרדי דוד טוטו תמוז הפועל תל אביב. מגד גוזני
תמוז צפוי לחזור להרכב של דוד/מגד גוזני

מלבד התקרית הלא נעימה, בהפועל היו מודאגים מהעובדה שחלוצי הקבוצה שוב לא כבשו שער שדה, דבר שקורה להם זה תקופה ארוכה. המאמן פרדי דוד שובר את הראש בניסיון להחזיר לשחקני החוד שלו את הביטחון ואתמול, עוד בטרם המשחק, הוא ערך אסיפה בה הקריא לשחקניו ציטוטים של פסיכולוגים ספורטיבים ידועים. הניסוי הזה, כאמור, לא נחל הצלחה מרובה ובהפועל ממשיכים לטעון כי הלחץ עדיין משחק תפקיד גדול בקרב השחקנים.

הקשר גילי ורמוט נותח בסוף השבוע בבלגיה על ידי פרופסור מרטנס והוא ככל הנראה סיים את העונה. ורמוט, שסובל מפציעה בשריר האחורי, הצטווה לנוח שבעה שבועות ללא פעילות ואז לחזור לאימונים בהדרגה, כך שסיכוייו לחזור עוד העונה קלושים. גם שי אבוטבול ביקר אצל פרופסור מרטנס, קיבל זריקה בברכו הפצועה והוא אמור לחזור לאימונים מלאים ביום שלישי ולהיות כשיר למשחק הבא נגד הפועל עכו.

לקראת המשחק הקרוב מול הפועל עכו, הקפטן וואליד באדיר אמור לשוב לסגל, אך כרגע לא צפויים שינויים דרמטים בהרכב. ככל הנראה, החלוץ טוטו תמוז יפתח על חשבון רועי גורדנה או חנן ממן. במשחק הזה, אגב, יהנה פרדי דוד לראשונה מסגל כמעט מלא, פרט לגילי ורמוט.

גם בפן הניהולי לא מפסיקות הדרמות ובשבוע האחרון יש תחושה אצל האדומים כי חיים רמון לא מעוניין להמשיך כבעלים של הקבוצה בעונה הבאה. גורמים בהפועל סיפרו כי הבעלים הנוכחי מחפש משקיע גדול לעונה הבאה, כזה שיחליף את ההנהלה הקיימת והוא בתקווה שימצא אחד שכזה במהרה ויוכל לחזור להיות אוהד מן המניין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
הספיק לו? רמון/מערכת וואלה!, צילום מסך

הבלם מור שושן סיכם את המשחק: "התוצאה מאוד מאכזבת, כי היינו שווים ניצחון. שיחקנו עם המון הקרבה, מחויבות, נחישות ולחימה, הוספנו גם כדורגל חיובי, הנעת כדור טובה והרבה מצבי הבקעה. לצערנו הכדור לא נכנס, אבל אנחנו עם הפנים קדימה. אנחנו יוצאים חיוביים מהמשחק ואם נמשיך ביכולת הזו, תראו הפועל תל אביב הרבה יותר טובה".

"אי אפשר להיות בטוחים שהמקום השלישי שלנו, כמו שאי אפשר להיות בטוחים שלא נגיע למקום השני. אנחנו משחקים כל משחק בשביל לנצח ואם נעמוד במטרה הזו, אנחנו יכולים להגיע למקום טוב בליגה".

"מכבי תל אביב ומכבי חיפה הן קבוצות גדולות כמונו ולא גדולות יותר מאיתנו. הפועל תל אביב זה מועדון עצום והקבוצה תמיד נראית טוב במשחקים הגדולים. בתקופה האחרונה לא נראינו טוב והפסדנו גם לחיפה וגם למכבי, אבל בסיבוב הקודם ניצחנו את שתיהן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully