וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חסארמה: "לאיתמר ניצן יש חלק גדול בניצחון שלנו"

קפטן קרית שמונה פירגן לשוער המחליף, שהצטיין בניצחון על רמת השרון: ברק בכר: "אנחנו מכוונים גבוה, רוצים אירופה וגביע"

one

עירוני קרית שמונה לא תשמור העונה על תואר האליפות, אך אחרי הבטחת המקום בפלייאוף העליון, בקבוצה הצפונית מרוצים ומסמנים שתי מטרות חדשות: גביע המדינה והבטחת הכרטיס למוקדמות הליגה האירופית דרך הליגה. "אמרתי הרבה פעמים שברגע שנבטיח את הפלייאוף נכוון יותר גבוה. אנחנו למעלה ונכוון לאירופה ולגביע. יש לנו הרבה מטרות השנה ואנחנו לא נפסיק לשאוף ולהאמין. השחקנים החזירו לאיזי על כל מה שהוא נותן להם והפכנו את העונה הזאת מבינונית לטובה. אפשר להפוך אותה לעוד יותר טובה", אמר המאמן ברק בכר אחרי ה-0:1 ברמת השרון.

לצד השמחה, בקבוצה קיימת דאגה ממצבו של השוער דני עמוס, שספג מכה חזקה בקרסול והחמיץ את המשחק. עמוס יעבור היום (ראשון) סדרת בדיקות וצילומים לבירור חומרת הפציעה. בקבוצה מאמינים כי הפציעה אינה חמורה, אך בשלב זה נראה שעמוס נמצא בספק קל למחזור הנעילה של העונה הסדירה בו תארח הקריה את בני סכנין.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. ברני ארדוב
הבטיח פלייאוף עליון. ברק בכר/ברני ארדוב

בקבוצה לא שכחו להחמיא לאיתמר ניצן שגילה יכולת מצוינת בין הקורות: "דני עמוס הוא חלק חשוב מאוד מהגנת הקבוצה וזה לא פשוט שברגע האחרון מחליפים שוער, אבל למזלנו יש לנו שני שוערים מצוינים ואיתמר לא רק עשה את העבודה אלא היה מצוין ויש לו חלק גדול בניצחון. זה הסוד שלנו, שיש תחרות ולפעמים אלה שעל הספסל לא פחות טובים מאלה שמשחקים", אמר הבלם הוותיק סלאח חסארמה.

על הניצחון ברמת השרון, שהיה משחק הליגה השישי ברציפות של הקריה ללא הפסד, אמר חסארמה: "ידענו לאיזה סוג של משחק נגיע, משחק קשה במגרש מאוד קשה ובעייתי. שיחקני משחק מאוד מבוקר ומחוייב כדי לעשות את התוצאה הנכונה ועשינו את העבודה. אנחנו לא מסתפקים בפלייאוף העליון ורוצים להיות כמה שיותר למעלה. מגיע לנו להיות כמה שיותר למעלה, אנחנו משחקים טוב, משתפרים משבוע לשבוע ומגיע לנו להיות במקומות הכי גבוהים. אנחנו קבוצה חזקה וקשה מאוד לשחק נגדנו".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully