וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "אנחנו מכוונים לאירופה ולגביע"

2.3.2013 / 20:57

מאמן קרית שמונה הציב מטרות לאחר הבטחת המקום בפלייאוף העליון. ניצן: "לא קל מנטאלית". טבק: "תהיה מלחמה בבאר שבע"

one

עירוני קרית שמונה הבטיחה הערב (שבת) את מקומה בפלייאוף העליון, לאחר שניצחה בחוץ 0:1 את עירוני רמת השרון. דושאן מאטוביץ' הכריע את המשחק בדקה ה-40 עם בעיטה שפגעה בסביטי ליפנייה, כשרמת השרון רשמה משחק שלישי ללא שער זכות ותצטרך להמתין למחזור הסיום של העונה הסדירה כדי לדעת אם תצליח להשתחל גם היא לפלייאוף העליון.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה. קובי אליהו
מחמאות לאיתמר ניצן. ברק בכר/קובי אליהו

"ניצחון מאוד חשוב, במגרש מאוד קשה ונגד קבוצה חזקה בבית שלה", סיכם ברק בכר, מאמן עירוני קרית שמונה. "אני שמח שהצלחנו לנצח בשיניים סוג כזה של משחק, זה לא פשוט בכלל. סמכתי על איתמר ניצן בעיניים עצומות, הוא שוער מצוין. אמרתי הרבה פעמים שברגע שנבטיח את הפלייאוף נכוון יותר גבוה. אנחנו למעלה ונכוון לאירופה ולגביע. יש לנו הרבה מטרות השנה ואנחנו לא נפסיק לשאוף ולהאמין. השחקנים החזירו לאיזי על כל מה שהוא נותן להם והפכנו את העונה הזאת מבינונית לטובה. אפשר להפוך אותה לעוד יותר טובה".

איתמר ניצן, שפתח בין הקורות רק מפני שדני עמוס לא עבר מבחן כשירות, אמר: "לא קל להיכנס בדקה ה-90 להרכב. מנטאלית לא מוכנים לזה, אבל בשביל זה יש פסיכולוג שעובדים איתו. אולי שעה לפני המשחק ידעתי שאני פותח, אבל זאת קרית שמונה, יש תחרות על כל מקום בהרכב. לא היה משחק הכי טוב לצופים אבל אותנו זה לא מעניין, רצינו שלוש נקודות. אנחנו נהיים חמדנים. אם עד עכשיו המטרה הייתה פלייאוף, עכשיו מכוונים לאירופה".

בני טבק, מאמן עירוני קרית שמונה: "משחק רביעי ללא ניצחון, אבל יש הבדל. הקבוצה שיחקה טוב מאוד ואין לי טענות. שחקנים רצו והגיעו למצבים, והכדורים לא נכנסו. זה הסיפור. אנחנו לא תלויים בעצמנו עכשיו, אבל עם היכולת הזו נמשיך עוד משחק, זה חשוב לפלייאוף גם אם לא נעלה לעליון. ברור לנו שנצטרך לנצח בבאר שבע ואנחנו מדברים על זה. גם באר שבע צריכה ניצחון וזו מלחמה אמיתית . אנחנו מאמינים בעצמנו. נודה לנתניה אם תוציא תיקו מבית"ר. אדריאן פרננדס זה נושא נפרד, ההנהלה תחליט מה שהיא תחליט ואחרי זה נראה איך זה ישפיע על הקבוצה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
בני טבק מאמן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
יחכה להחלטת ההנהלה בנוגע לאדריאן פרננדס. בני טבק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully