וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראגבי: יזרעאל-גלבוע זכתה באליפות המדינה

ליאור צור, איגוד הראגבי הישראלי

2.3.2013 / 19:22

האלופה שמרה על תוארה לאחר 11:60 קל בגמר על התרנגולים רעננה. אלכס טקצ'נקו: "לרעננה לא היה כוח להתמודד איתנו"

בגמר אליפות המדינה לגברים שהתקיים היום (שבת) בקיבוץ יזרעאל, ניצחה קבוצת יזרעאל/גלבוע את 'התרנגולים' רעננה 11:60, השאירה את גביע האליפות אצלה וזכתה בתואר לעונת 2012/2013. עוד קודם התקיים משחק אימון של נבחרת ישראל לנוער, בו גברה ישראל על קבוצת סנט-פאולי 17:28.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
זה שוב שלהם. שחקני יזרעאל-גלבוע חוגגים/מערכת וואלה!, צילום מסך

שבת אביבית ויפה קיבלה את פניהם של כ-700 צופים- משפחות, אוהדים ושחקנים שהגיעו לקיבוץ יזרעאל לצפות בגמר. בשעה 13:00 שרק השופט אריאל קברל לפתיחת המשחק, ושחקניו של אלכס טקצ'נקו מצד אחד וגלעד גולדשטיין מהצד השני החלו את 80 הדקות האחרונות של העונה. המשחק החל עם בעיטות עונשין הדדיות שהביאו לתוצאה 6:12 לטובת יזרעאל/גלבוע. הקבוצה המקומית השתלטה על המשחק עם פריצות מהאגפים, אך הגנה מצוינת של רעננה השאירה את המארחים ללא טריי עד הדקה האחרונה של המחצית הראשונה. כדור שיצא מהסקראם 10 מטר מקו הטריי, הגיע לעמית הרפז המצוין שהניח טריי ראשון עבור הקבוצה המקומית וקבע את תוצאת המחצית, 6:19 ליזרעאל/גלבוע.

עם תחושת "הכל פתוח" עלו שתי הקבוצות למחצית השנייה, אבל טריי מהיר שהניח אורי אבוטבול והעלה את המקומיים ל-6:26 רמז על העומד. צחי חנניה הרענני הצליח לצמק ל-11:26, אבל מכאן והלאה זה היה המשחק של הקיבוצניקים. למרות משחק לחימה אדיר של רעננה לא הצליחו 'התרנגולים' לעמוד מול המכונה המשומנת של יזרעאל/גלבוע. מסירות מדויקות ופריצות מהירות מכל הכיוונים לא השאירו לרעננים סיכוי. ב-30 הדקות האחרונות של המשחק הניחה יזרעאל/גלבוע חמישה טריים בדרך לניצחון ולעונת אליפות כמעט מושלמת. 11:60 ליזרעאל/גלבוע בסיום. אורי אבוטבול שאחראי על 35 מהנקודות של קבוצתו הוכתר כמצטיין המשחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במחצית השנייה אלה לא היה כוחות/מערכת וואלה!, צילום מסך

אלכס טקצ'נקו מאמן האלופה: "במחצית הראשונה לא שיחקנו את המשחק שלנו וכעסתי על השחקנים שלא עשו שצריך. אולי בגלל ההתרגשות, אבל עם כל הניסיון שיש להם, זה לא צריך לקרות. במחצית השנייה שיחקנו משחק מהיר מכל נקודה ולרעננה פשוט אין כושר ושחקנים כדי להתמודד עם זה. אורי אבוטבול הוא המצטיין והוא פשוט תלמיד שלומד כמו שצריך".

יונתן קפלן, קפטן האלופה: "היה משחק מדהים, עבדנו בשביל זה עונה שלמה והראנו לכולם מה זה ראגבי. כל הכבוד לרעננה אבל הכושר וקצב המשחק שלנו ניצחו. הגביע הזה הוא של יזרעאל והוא יישאר של יזרעאל. כל הכבוד גם לצחי צפדיה, שחושב שהוא פורש אבל למעשה זו רק תחילת הדרך בשבילו".

גלעד גולדשטיין, מאמן רעננה: "אני בעיקר מצטער שלא יכולתי להיות שם על המגרש ולשחק עם הקבוצה. עשינו הכי הרבה שאנחנו יכולים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully