וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ודו: מדליית זהב לגילי כהן בגביע האירופי בפראג

2.3.2013 / 19:22

הישג מרשים לג'ודאית הישרקאלית המתחרה במשקל עד 52 ק"ג, רוני שוורץ זכתה בארד באותה קטגוריה. אכזבה לגברים בוורשה

הג'ודאית הישראלית גילי כהן, המתחרה בקטגוריית המשקל של עד 52 ק"ג, רשמה היום (שבת) את ההישג הבינלאומי הטוב ביותר בקריירה שלה, כשזכתה במדליית הזהב בתחרות מסבב הגביע האירופי שנערכה בפראג. בדרך אל התואר, ניצחה כהן בחמישה קרבות. היא פתחה בניצחון על יריבה פולניה בזכות עונשים לחובת יריבתה, והמשיכה בניצחון בזכות וואזארי על יריבה הודית.

הג'ודוקא הישראלית גילי כהן. נמרוד סונדרס
הישג השיא שלה בקריירה. כהן/נמרוד סונדרס

בסיבוב השלישי היא התמודדה נגד פנלופה בונה הצרפתיה, אלופת אירופה מלפני שנתיים, וניצחה אותה בזכות וואזארי. בחצי הגמר היא גברה בניקוד של שלושה יוקו לעומת שניים על יריבה ממונגוליה. בקרב על מדליית הזהב התמודדה כהן נגד סאפו קובאן הגרמניה, אלופת אירופה לנערות, וניצחה באיפון. אותה קובאן גברה בחצי הגמר על ישראלית נוספת, רוני שוורץ, שפתחה את התחרות עם ניצחונות מול יריבות מהולנד, קוסובו ואוקראינה. אחרי ההפסד לגרמניה, שוורץ עברה לקרב על מדליית הארד בו ניצחה את אולכסנדרה סטרקובה האוקראינית, לשעבר אלופת אירופה עד גיל 20.

כמה מחברי נבחרת ישראל לגברים התחרו בורשה שבפולין בתחרות מקבילה בסבב הגביע האירופי. בקטגוריית המשקל של עד 60 ק"ג, טומי ארשנסקי איכזב כשהפסיד כבר בקרב הראשון שלו לרוסטאן איבראייב מקזחסטן באיפון. באותו משקל הפסיד עידו בר ליריב צ'כי, אלון רחימה לקזחי ויואב שמש לגאורגי.

ארבעה ישראלים השתתפו גם בקטגוריית המשקל של עד 66 ק"ג וכולם הפסידו בסיבוב הראשון: בר ראופמן לפולני, טל פליקר למונגולי, גל רוזמרין לבלגי, ויאן וינוגרדוב לאיטלקי. הג'ודוקא הישראלי היחיד שניצח קרב היה ואדים גושין, שהתחרה בקטגוריית משקל של עד 73 ק"ג וגבר על יריב מקזחסטן, לפני שנכנע בסיבוב השני לבריטי. תומר זקהיים הפסיד באותה קטגוריה ליריב פולני בסיבוב הראשון.

טומי ארשנסקי, ג'ודוקא ישראלי. קובי אליהו
ירד מאוכזב. ארשנסקי/קובי אליהו
  • עוד באותו נושא:
  • גילי כהן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully