וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים-מכבי נתניה: אלי כהן הזהיר את סדאייב

הצ'צ'ני ימשיך בחוד, המאמן אמר לו: "שחקני הגנה יחפשו להוציא אותך". צלישר יחליף את דג'אני הפצוע (א', 20:15, ספ'1)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה:

* בית"ר ירושלים ומכבי נתניה נפגשו 90 פעמים בליגה הראשונה. בית"ר ניצחה 36 משחקים, נתניה 27 ועוד 27 נגמרו בתיקו.

* בית"ר אירחה בדיוק מחצית מהמשחקים, 45. היא ניצחה 20, נתניה ניצחה 10 ועוד 15 נגמרו בתיקו.

* הניצחון האחרון של נתניה על בית"ר בחוץ היה לפני כמעט שש שנים, במחזור האחרון של עונת 2006/07. אופיר חיים כבש את השער היחיד במשחק.

* השריף אימן 15 פעמים נגד נתניה. הוא ניצח שבע פעמים, הפסיד רק פעמיים וסיים עוד שישה משחקים בתיקו.

* אם בית"ר ירושלים תסיים בתיקו, זה יהיה המשחק ה-400 של המועדון בכל הזמנים שנגמר ללא הכרעה.

נתונים: אתר דריבליסט

מפתחות והכנות:

בית"ר ירושלים:

הקבוצה ערכה את האימון המסכם ועוד לפני המשחק, ימתינו בבית"ר לתוצאות השבת ובעיקר לזו של עירוני רמת השרון שתשחק בביתה נגד עירוני קרית שמונה. בבית"ר חוזרים ואומרים: "הסיכוי האמיתי שלנו יהיה אם רמת השרון לא תנצח, ניצחון שלה ישאיר לנו סיכויים מאוד נמוכים לפלייאוף העליון. אומרים תמיד שבקרית שמונה כולם אוהדי בית"ר, היום כולנו אוהדים של קרית שמונה, במיוחד כאשר דן איינבינדר משחק שם".

המאמן אלי כהן צפוי לפתוח עם אותו ההרכב שפתח נגד מכבי תל אביב בגביע. זאור סדאייב ימשיך בחוד, מה שישאיר את ערן לוי על הספסל. אלי דסה ואופיר קריאף ימשיכו לפתוח כמגנים על חשבונם של חיים מגרלשווילי ושי חדד. עמית בן שושן, שאינו כשיר במאת האחוזים, צפוי לפתוח, אך יוחלף במהלך המשחק.

המאמן אמר לסדאייב להיזהר מפרובוקציות מצד שחקני ההגנה שישמרו עליו במשחקים: "פיזית קשה להם מאוד נגדך כשאתה מקבל את הכדור והם ישתמשו בכל טריק אפשרי כדי להוציא אותך מהמשחק, אתה חייב לדעת להבליג".

מנויי היציע המזרחי שוב יישבו ביציע הצפון מערבי, כאשר בבית"ר רוצים לאכלס את היציע הצפון מרכזי בילדים ובני נוער ולהראות בית"ר אחרת. ביציע הצפון מזרחי תימשך המחאה נגד הבעלים ארקדי גאידמק והנהלת הקבוצה, כאשר במשטרה חוזרים ומבהירים כי הכוננות לא שונתה וכל רמז לגזענות או הפרת סדר יובילו להרחקה מיידית מהאצטדיון ומעצר.

במהלך השבוע הקרוב תיקבע ישיבת דירקטוריון, בה יצטרכו בבית"ר להציג את התקציב לקראת העונה הבאה, כולל תמיכת הבעלים גאידמק, זאת על מנת לנסות ולסכם עם המאמן אלי כהן ולבנות תכנית לשנה הבאה. במידה וכהן ימשיך, מי שימשיך עימו בודאות הוא עוזר המאמן ז'אן טלסניקוב. השחקנים הראשונים איתם ירצו לשבת במועדון הם קובי מויאל ואבי ריקן שמסיימים חוזה בסוף העונה והופכים לשחקנים חופשיים, כמו גם 6-7 שחקנים נוספים.

מכבי נתניה:

בקבוצה יודעים שרק אם יחזרו עם נקודות מהמשחק הם יוכלו לעצור את הדיבורים על משבר. לאורך השבוע כולו, ביקשו בצוות המקצועי מהשחקנים להאמין ולהגיע נחושים. בנתניה יחסרו את קובי דג'אני הפצוע בברכו ומי שיחליפו הוא עומר צלישר הצעיר. יוסי שבחון, שבשבועות האחרונים לא היה בהרכב, צפוי לפתוח על חשבונו של עלי חטיב, כך מסתמן מהאימונים האחרונים. בנתניה ביקשו מההגנה להמשיך ולהקרין ביטחון כפי שעשו במשחקים האחרונים. "נצחון בטדי יעניק לנו מקדמה רצינית ואנחנו יכולים לעשות זאת", אמר שחקן בקבוצה, "יש בזמן האחרון יותר מדי רעשים סביב הקבוצה ואפשר לעצור את זה רק דרך המגרש". אחמד סבע ודראגן צ'ראן סובלים מכאבים בגב, אך יהיו כשירים
.

זאור סדאייב שחקן בית"ר ירושלים לפני גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
זאור סדאייב שחקן בית"ר ירושלים לפני גל אלברמן שחקן מכבי תל אביב/ברני ארדוב

יעמדו למבחן:

בית"ר ירושלים: זאור סדאייב

מדברים עליו הרבה, המאמן והשחקנים מחמיאים לו, אבל תכל'ס עדיין לא ראינו מהחלוץ יותר מדי. הגיע הזמן שהשחקן שהיה כל כך הרבה רעש סביב הגעתו יתחיל לפרוע שטרות.

מכבי נתניה: פיראס מוגרבי

הקשר שחזר מלאנס עדיין לא הצליח להטביע חותמו. מול קהל עוין בטדי, מוגרבי יכול לחזור לעצמו ולחלץ מעט את נתניה ממאבקי ההישרדות.

הרכבים משוערים:

בית"ר ירושלים: אריאל הרוש, אלי דסה, דינו שקבורץ, מתן בראשי, אופיר קריאף, קובי מויאל, דריו פרננדס, אבי ריקן, עמית בן שושן, חן עזריאל, זאור סדאייב.

מכבי נתניה: לואיג'י צ'נאמו, עומר פרץ, ברונו פיניירו, עידו לוי, עמרי בן הרוש, עומר צלישר, בן בנימין, פיראס מוגרבי, יוסי שבחון, דראגן צ'ראן, אחמד סבע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully