וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ג'ו פלאקו סיכם על חוזה חדש בבולטימור

הקוורטרבק שהוביל את הרייבנס לאליפות צפוי לקבל 120.6 מיליון דולר בשש שנים ובכך להפוך לשחקן המרוויח ביותר בליגה

אין מה להגיד, ג'ו פלאקו הרוויח את זה ביושר. הקוורטרבק שהוביל לפני כחודשיים את בולטימור לזכייה באליפות, סיכם על פי הדיווחים על חוזה חדש עם הרייבנס, במסגרתו יהפוך לשחקן המרוויח ביותר בליגה ויקבל 120.6 מיליון דולר בשש השנים הקרובות.

פלאקו צפוי לחתום על החוזה החדש כבר ביום שני הקרוב, זאת לאחר שחוזה הרוקי בו החזיק בחמש השנים הראשונות שלו בליגה הגיע לקיצו עם שריקת הסיום לסופרבול האחרון.

הכוכב של הרייבנס התעלה על עצמו בפלייאוף החולף והשתיק הרבה מאוד מבקרים עם 11 טאצ'דאונים מול אפס איבודים בפוסט סיזן, שווה לשיא ליגה. בבולטימור ראו והבינו שאם הם מעוניינים לשמור אותו, הם יצטרכו להכניס את היד עמוק לכיס ואחרי מספר פגישות בין הצדדים, זה בדיוק מה שקרה.

ג'ו פלאקו בולטימור רייבנס. רויטרס
אין ספק, פלאקו הרוויח את זה ביושר. ג'ו פלאקו/רויטרס

* ובעוד בבולטימור משמרים, באטלנטה משחררים. שלושה שחקני מפתח של הפאלקונס: הרץ מייקל טרנר, האנד ההגנתי ג'ון אברהם ומגן הפינה דונטה רובינסון, נחתכו מהקבוצה.

שלושת השחקנים נמצאים כבר בעשור הרביעי לחייהם ובאטלנטה, שהגיעה עד לגמר ה-NFC, החליטו לרענן את השורות. "אף פעם לא מדובר בהחלטה קלה לקחת", אמר הג'נרל מנג'ר תומאס דימיטרוף, "זו הייתה החלטה עסקית והיא קשורה לדרך בה אנו רוצים לראות את הקבוצה שלו בעתיד".

* דנבר החליטה לשים את תג הפרנצ'ייז שלה על הפרובולר ריאן קלאדי, שהגן בעונה החולפת על "הצד העיוור" של פייטון מאנינג. בזכות השידרוג, ירוויח קלאדי כעשרה מיליון דולר בעונה הקרובה. שיקגו השתמשה בתג הפרנצ'ייז שלה כדי לשמור את התאקל ההגנתי הנרי מלטון.

  • עוד באותו נושא:
  • ג'ו פלאקו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully