וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלאט: "ניצחון חשוב, אבל אנחנו עדיין באותו מקום"

1.3.2013 / 17:29

מכבי תל אביב נחתה בישראל לאחר הניצחון על קאחה, המאמן צינן את ההתלהבות. ג'יימס סבל מסחרחורות בסיום ובספק לדרבי

קובי אליהו

צפו במכבי תל אביב נוחתת לאחר הניצחון

מכבי תל אביב נחתה היום (שישי) בישראל לאחר הניצחון הגדול אמש 62:66 על קאחה לבוראל בויטוריה, ששמר אותה עם סיכוי להעפלה לשלב ההצלבה. הצהובים היו בפיגור לאורך שלבים רבים במשחק, אך נהנו מחמש נקודות רצופות של דייויד לוגן, כולל שלשה מכריעה, בשניות הסיום.

עבור הצהובים היה זה ניצחון שני שני ברציפות לאחר התבוסה שהנחילה בשבוע שעבר לסיינה ביד אליהו, ובשבוע שעבר מצפה לה משחק חוץ נוסף, הפעם מול פנרבחצ'ה אולקר המדשדשת. הצהובים אף יצטרכו לנצח לפחות כמה מהמשחקים שנותרו לה לאחר מכן מול חימקי (משחק בית), אולימפיאקוס (חוץ), בשיקטאש (בית) וברצלונה (חוץ). עוד קודם לכן, לצהובים מחכה אתגר נוסף בליגת העל ביום שני הקרוב, אז תתארח בבית מכבי לדרבי התל אביבי הלוהט מול הפועל תל אביב.

מאמן מכבי תל אביב דיוויד בלאט. קובי אליהו
מצנן את ההתלהבות. בלאט/קובי אליהו

החדשות הרעות הגיעו מכיוונו של שון ג'יימס, שחש ברע אמש לאחר המשחק מול ויטוריה וטופל בחדר ההלבשה על ידי הצוות הרפואי. השחקן נמצא בספק לדרבי ביום ראשון. ממכבי נמסר כי "בתום המשחק בויטוריה שון ג?יימס סבל מתשישות וסחרחורות בחדר ההלבשה, אך כעבור דקה חזר לעצמו. בלילה הוא קיבל עירוי והבוקר כבר הרגיש מצוין". עם זאת, במכבי לא מתכוונים להסתכן והשחקן צפוי לעבור בדיקות נוספות בכדי לבדוק את מצבו.

מאמן הצהובים דיוויד בלאט התייחס לניצחון עם הנחיתה בנמל התעופה בן גוריון: "זה היה ניצחון חשוב מאוד. אמרתי גם אחרי הניצחון מול סיינה, וגם עכשיו, שאנחנו עדיין באותו מקום. יש עוד הרבה משחקים וכל אחד מהם יהיה קריטי באותה מידה. אנחנו בהחלט מרגישים טוב, אבל לא מאבדים את הרגע ומבינים שאנחנו עדיין לא לגמרי שם. יש לנו סיכוי לעלות, אבל זה בוודאי לא יהיה קל".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
שון ג'יימס מכבי תל אביב מול מצ'איי לאמפה קאחה לבוראל. GettyImages
דאגה במכבי תל אביב. ג'יימס אמש, משמאל/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully