וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון-קרית שמונה: קרב ישיר על הפלייאוף העליון

1.3.2013 / 15:06

המפגש בין האלופה שבמקום ה-4 למארחת השישית עשוי לחרוץ גורלות וברמת השרון מבטיחים: "נירק דם" (ש', 18:00, אין שידור)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

* עירוני רמת השרון ועירוני קרית שמונה נפגשו 3 פעמים בליגה הראשונה. המספרים חד צדדיים: 3 ניצחונות לקרית שמונה והפרש שערים 0:7.

* במפגש היחיד אותו רמת השרון אירחה, קרית שמונה ניצחה 0:1 משער של שמעון אבוחצירא. זה קרה במחזור ה-7 של העונה שעברה, ואף אחד עוד לא דמיין לאן זה יוביל.

* רמת השרון שיחקה 61 פעמים בליגה הראשונה, אבל מעולם לא רשמה רצף של 4 משחקים ללא כיבוש (פעמיים היא רשמה רצף של 3 משחקים כאלה). אם היא לא תכבוש מול האלופה, זה יהיה שיא מועדון שלילי.

* לבני טבק כדאי ממש להיזהר משמעון אבוחצירא: הוא הכובש המוביל של היריבה נגד רמת השרון, עם 4 שערים.

הנתונים: אתר דריבליסט

עשהאל בן שבת עירוני רמת השרון עם השופט ארז פפיר. ברני ארדוב
רמת השרון עדיין לא כבשה נגד קרית שמונה בליגת העל/ברני ארדוב

מפתחות והכנות

עירוני רמת השרון:

ברמת השרון מתייחסים למשחק הביתי מחר מול קרית שמונה כאל משחק העונה שלהם. במועדון רוצים לעשות הישג ענק והיסטורי ולסיים בפלייאוף העליון בתום העונה הסדירה ואמרו לקראת המשחק: "כל החישובים מראים שניצחון מחר זה רגל ושלושת רבעי בפלייאוף העליון, אם לא שתי רגליים. זה גמר הגביע שלנו, משחק שיכול להשלים לנו עונה נדירה. נירק דם על המגרש מהדקה הראשונה. קרית שמונה קבוצה מצויינת ובכושר מצויין כך שנצטרך לקבל 150% מכל אחד על מנת לעשות את זה".

המאמן בני טבק הקרין לשחקניו וידאו של קרית שמונה, ובמועדון הסבירו כי השחקנים גם כך מדברים כבר תקופה על המשחק כזה שיכריע את הכל ומתוחים לקראתו. אדריאן פרננדס שהורחק אתמול בועדת המשמעת לחמישה ימים והושעה מהמשחק מחר פלט כמה מילים של כעס אל עבר הנהלת המועדון וייתכן שההשעייה שלו תימשך גם מעבר למשחק הקרוב. ברמת השרון אמרו: "אם הוא לא יתיישר הוא לא יהיה כאן, יש כללים ברורים".

סביטי ליפנייה ויניב לביא שהיו מוצהבים נגד מכבי תל אביב יחזרו להרכב ויפתחו כצמד הבלמים של הקבוצה. את פרננדס בהתקפה צפוי להחליף הספרדי הוגו לופס, שישחק ליד אור אוסטווינד ואפרים טאקה. אודו פורצ'ן יפתח על הספסל.

עירוני קרית שמונה:

האלופה זקוקה לשתי נקודות בשני המחזורים האחרונים על מנת להבטיח סופית את הכרטיס לפלייאוף העליון, אך בקבוצה של ברק בכר לא רוצים להסתבך ומקווים לסגור את הסיפור כבר במוצאי שבת במשחק החשוב. קרית שמונה מגיעה בכושר טוב, אחרי ההעפלה לרבע גמר גביע המדינה וכשהיא ללא הפסד ליגה בחמשת המחזורים האחרונים. דני עמוס, סלאח חסארמה ודושאן מאטוביץ', שקיבלו מנוחה בגביע, ישובו להרכב של בכר. לעומתם, שמעון אבוחצירא הפצוע ימשיך להיעדר, בעוד הקשר דויד סולארי, ששב לאימונים לאחר שבעה חודשי היעדרות, יחכה כנראה שבוע נוסף לפני החזרה לסגל. המאמן צפוי להעדיף את אוסיי מאוולי המאכזב בהרכב על חשבונו של סינטאיהו סלליך.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
יניב לביא שחקן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
חוזר להרכב. יניב לביא/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

עירוני רמת השרון: אור אוסטווינד

בכל המשחקים שהקשר משחק הקבוצה נראית טוב יותר. הוא השחקן הכי יצירתי בחלק הקדמי ואולי היחיד שמסוגל לתת כדור חכם לגול. אם אוסטווינד יהיה נחוש וטוב מחר, הסיכויים של רמת השרון לעשות את זה יהיה הרבה יותר גבוהים.

עירוני קרית שמונה: אוסיי מאוולי

החלוץ הגנאי, שכיכב עם 18 שערים אשתקד בהפועל אשקלון, עדיין לא כבש שער מאז המעבר לקריה בחודש ינואר. בכר ממשיך להעניק לו הזדמנויות, אבל מאוולי לא מראה חדות מול השער ומוכיח את הבדלי הרמות בין תחתית הליגה הלאומית לצמרת ליגת העל. המשחק הגורלי ברמת השרון יהיה בין האחרונים בהם יקבל צ'אנס אמיתי למצוא את הרשת כי כשאבוחצירא וסולארי יחזרו, דקות המשחק של הגנאי צפויות לרדת. נטל ההוכחה עליו להראות לבכר ואיזי שרצקי שהם אכן עשו עסקה טובה כשצירפו אותו.

הרכבים משוערים

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', קובי מוסא, סביטי ליפנייה, יניב לביא, עמיר נוסבאום, תום מנשרוב, מרקו אנג'לקוביץ, משה אבוטבול, אור אוסטווינד, הוגו לופס, אפרים טאקה.

עירוני קרית שמונה: דני עמוס, אלעד גבאי, סלאח חסארמה, שיר צדק, דושאן מאטוביץ', בריאן חרסיסיץ', דן איינבינדר, אדריאן רוצ'ט, דרקו טאסבסקי, אחמד עאבד, אוסיי מאוולי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully