וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן בהפועל חיפה: "מאז הדרבי יש מתח וחוסר אמון"

1.3.2013 / 11:41

האדומים לא אהבו את ההאשמות בעילום שם נגד קאלה דרשלר. אוהדים לא הורשו להיכנס למתחם האימונים עם חולצות המחאה

בהפועל חיפה סובלים בימים האחרונים מחוסר שקט. היום (שישי) עוד תקרית לא נעימה נרשמה כשאוהדים המזוהים כאוהדי מטה המחאה נגד יואב כץ הגיעו עם חולצות המחאה וביקשו להיכנס על מנת להעניק פרחים לשוער קאלה דרשלר שספג ביקורת חריפה בימים האחרונים, אך אלו נתקלו בסירוב של אנשי חיפה להיכנס למתחם לפני האימון בגלל החולצות. אותם אוהדים הגיעו עם חולצות המחאה ובחיפה כנראה חששו שמלבד המחאה לשוער אותם אוהדים מעוניינים לעורר מחאה גם באימון.

אחד מראשי אוהדי המחאה סיפר: "היינו 30 אוהדים מתוכם רק ארבעה אוהדים עם חולצות המחאה. באנו לתמוך ולעודד את השוער למרות ההפסד בדרבי. חבל שההנהלה בוחרת להפוך את הדברים ככה".

קאלה דרשלר שוער הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
עמד בלב הביקורת. דרשלר/אדריאן הרבשטיין

בנוסף הציעו בהנהלה לאוהדים לבחור נציגים שאינם עם חולצות המחאה כדי להיכנס למתחם ולהביא את הפרחים לשוער אך האוהדים סירבו להצעה. "אנחנו שמחים שהאוהדים מגיעים. ברור שלבוא בלי תיאום ועם החולצות שמוחות נגד המועדון ולבקש להיכנס למתחם זה קצת לא הגיוני אבל אנחנו שמחים שהקהל מגיע לתמוך ולעודד", אמר גורם במועדון. מבלי קשר לאוהדים חדר ההלבשה של חיפה הפך ביומיים האחרונים לכזה שקיים בו מתח רב בין השחקנים זאת לאחר ששחקנים רבים זעמו על העובדה שחלק מחבריהם הטילו רפש בעילום שם על הקבוצה ועל דרשלר.

"חדר ההלבשה חייב להיות מאוחד במאבקים כמו שלנו", אמר אחד השחקנים הבכירים בחיפה, "אבל כרגע זה קשה. יש הרבה מתח וחוסר אמון מאז הדרבי וחשד ואף אחד לא יודע מי מוציא דברים ומלכלך מתוך חדר ההלבשה". בצוות המקצועי ינסו להרגיע מעט את הרוחות בימים הקרובים כשלמרות הכל בקבוצה מאמינים כי ביכולתם לנצח את היריבה העירונית במשחק ביום שני. "בסך הכל לא נפלנו ממכבי", אמר שחקן אחר."יש לנו קבוצה טובה ואנחנו במומנטום טוב. כל הרעש מהגביע ייעלם בסוף שבוע כך אנחנו מאמינים ונגיע מוכנים ונחושים לנצח".

אוהדי הפועל חיפה. קובי אליהו
נותור חוץ למתחם. אוהדי הפועל חיפה מוחים נגד כץ/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully