וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כריס ג'ונסון: "יהיו לי יותר יארדים מפיטרסון ב-13'"

28.2.2013 / 20:25

הרץ מטנסי בטוח בעצמו לקראת העונה הבאה: "יכול לשבור את שיא היארדים". סאגס נכנס בפטריוטס, פינלי ייפרד מהפאקרס?

לפני שלוש שנים, כריס ג'ונסון הפך לאדם השישי שרץ ליותר מ-2,000 יארד בעונת NFL. העונה, הרץ של טנסי ראה איך אדריאן פיטרסון חוזר מפציעה קשה ומתעלה עליו. הרץ של מינסוטה הדהים עם 2,097 יארד, המספר השני בגובהו בהיסטוריה, שסידר לו את תואר ה-MVP. כעת, CJ2K, שהסתפק בעונה החולפת ב-1,243 יארד, מתכנן נקמה.

"אני בטוח שיהיו לי יותר יארדים בעונה הבאה מאשר לפיטרסון. תמיד הייתי בחור עם ביטחון ואם אתה רוצה שמשהו יקרה, אתה חייב לדבר עליו ולהאמין בו. צריך להתפלל והאל יראה לך את הדרך. אני יודע איזה מין בחור אני ואם הסיטואציה תהיה מתאימה, אני בטוח שאוכל לעשות זאת. החלום של כל רץ הוא לשבור את השיא של דיקרסון, 2,105 יארד בעונה ואני מאמין שאני מסוגל לעשות זאת".

מייקל רוס (ימין) כריס ג'ונסון (אמצע) ג'ייק לוקר טנסי טייטאנס. Wilfredo Lee, AP
יגבה את הדיבורים במעשים? ג'ונסון/AP, Wilfredo Lee

* האם ג'רמייקל פינלי בדרכו החוצה מגרין ביי? הטייט אנד בן ה-25, שמשחק בפאקרס מאז הגיע לליגה לפני חמש שנים, הבהיר כי הוא לא יהיה מוכן לקצץ בחוזהו אם יתבקש לעשות זאת על ידי הקבוצה.

השחקן אמור להרוויח בונוס של שלושה מיליון דולר בסוף מרץ, אך אם ייחתך, גרין ביי תחסוך 8.25 מיליון: "הם בקושי מדברים איתי כרגע. אני יודע שהם רק עושים את הדברים בסגנון שלהם ושומרים את הקלפים צמוד לחזה. בינתיים לא דיברו איתי, אבל אם הם יבקשו קיצוץ, הם כנראה יצטרכו לשחרר אותי, כי לא אהיה מוכן לכך".

טרל סאגס בולטימור רייבנס. Doug Pensinger, GettyImages
ממשיך להתעסק בניו אינגלנד. סאגס/GettyImages, Doug Pensinger

* טרל סאגס אומנם זכה באליפות לפני פחות מחודש, אבל שחקן ההגנה הוותיק מבולטימור לא שוכח מי היריבה הגדולה שלו באמת: "כל 31 הקבוצות בליגה שונאות את הפטריוטס", הוא הודיע בחגיגיות, "הליגה הזו לא גדולה. אתם חושבים שאנחנו לא מדברים עם שחקנים שהיו בניו אינגלנד? יש לנו מידע מבפנים והם מספרים לנו את כל מה שרע בארגון הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully