וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שוב פציעה קשה לדניאל פרנקל, תזדקק לניתוח

28.2.2013 / 18:28

שיאנית ישראל בקפיצה לגובה עידכנה על מצבה בדף הפייסבוק שלה: "החדשות רעות, אבל אני לא מוותרת. מחפשת מומחים"

שיאנית ישראל בקפיצה לגובה, דניאל פרנקל, פספסה בעונה שעברה את החלום האולימפי שלה, כשבמהלך ההכנות שלה לעונה החשובה בחייה נפצעה בברך, קרעה את הרצועה, ונזקקה לניתוח שקטע עבורה את החלום האולימפי של משחקי לונדון 2012.

פרנקל עברה אז את הניתוח בהצלחה וחזרה לפעילות בסיום העונה הקודמת. בעונה הנוכחית היא חזרה לכושר תחרות ואף קפצה במספר תחרויות שהתקיימו בארץ. למרות שבאימוני תחילת העונה היא העידה שהרגישה טוב, מסתבר שהמזל הרגע פקד שוב את אחת האתלטיות הבכירות בארץ. פרנקל פרסמה היום (חמישי) הודעה בעמוד הפייסבוק שלה, בה נכתב: "יש לי חדשות רעות וחדשות טובות. החדשות הרעות הן שנפצעתי שוב בברך ואני זקוקה לניתוח נוסף. החדשות הטובות הן: אני לא מוותרת! אני מחפשת מומחי ברכיים".

אם להסתכל על אירועי השנה שעברה, במידה ופרנקל תנותח בפרק זמן זהה לזה של השנה שעברה, היא שוב תפסיד את האירוע המרכזי של השנה ובקיץ 2013 מדובר באליפות העולם שתתקיים במוסקבה.

מחר (שישי) תיפתח בגטבורג שבשבדיה אליפות אירופה באולם באתלטיקה, כששני נציגים ייצגו את ישראל: קופץ המשולשת יוחאי הלוי ורץ ה-400 דונלד סנפורד. הלוי יתחרה במוקדמות המשולשת החל מהשעה 12:40 (שעון ישראל). 22 קופצי משולשת יתחרו על שמונה מקומות בגמר, כשהתוצאה שתעלה לגמר באופן אוטומטי היא 16.90 מטרים. סנפורד יתחרה במוקדמות ה-400 מטר בשעה 13:20. הוא ירוץ במקצה 4 לצדו של אלוף אירופה הצ'כי פאבל מסלאק, כששני הראשונים עולים אוטומטית לחצי הגמר מכל מקצה, ואליהם מצטרפים ארבעת המהירים בכל המקצים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully