וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המכביה: הוועדה שוקלת לבטל את טקס הסיום בחיפה

28.2.2013 / 17:04

בוועדה המארגנת הבינו כי ישנו סיכוי קטן שהאצטדיון על שם סמי עופר יהיה מוכן עד ה-30 ביולי. גם מכבי והפועל חיפה מודאגות

הוועדה המארגנת של המכביה שוחחה עם גורמים בעיריית חיפה והודיעה להם כי הם שוקלים ברצינות לבטל מעכשיו את טקס סיום המכביה באצטדיון החדש בחיפה על שם סמי עופר. בוועדה המארגנת בחנו ושוחחו עם מומחים בשטח על קצב הבנייה ולפי הבנתם ישנו סיכוי קטן ביותר שהמגרש יהיה מוכן הן מבחינת המבנה עצמו והם מבחינת הרישוי והעניינים הפרוצדורלים עד ה-30 ביולי, מועד טקס הסיום של המכביה.
בשל החשש, במכביה נוטים לבטל את האירוע שהיה אמור לחנוך את האצטדיון החדש ולחפש חלופות אחרות לאירוח. האופציה האולטימטיבית מבחינתם הינה אצטדיון רמת גן, אך ראשי המכביה מודעים לעובדה שברצלונה עשויה לשחק ברמת גן יום לאחר מכן, מה שיביא לחיפוש חלופה אחרת.

אצטדיון סמי עופר בבניה. מכבי חיפה
גם קבוצות הכדורגל מודאגות מקצב ההתקדמות. האצטדיון החדש בחיפה/מכבי חיפה

היום תתכנס הוועדה המארגנת לדון בשלל נושאים ובין היתר גם בהחלטה זו, כאשר לאחר מכן צפוי יו"ר הוועדה אמיר פלד להיפגש בחיפה עם ראש העיר יונה יהב ועם מנכ"ל העירייה כדי להודיע להם על החלטתם הסופית. "הסיכוי שהאצטדיון יהיה מוכן מבחינת רישוי הוא אכן קטן. אמנם לא ניתנה הודעה סופית מבחינתנו שאנחנו מבטלים את הטקס בחיפה, אבל זה בהחלט מתכנס לכיוון הזה. להערכתנו האצטדיון לא יהיה מוכן ונחליט על כך סופית בקרוב. חבל שניאלץ להיפרד מהחלום לערוך את הטקס באיצטדיון שעתיד להיות יפה ומרשים כל כך".

אגב גם בקרב ראשי מכבי והפועל חיפה קיים חשש שהאצטדיון לא יהיה מוכן גם למועד פתיחת הליגה ולאחר סיום העונה צפויים ראשי הקבוצות לשבת עם גורמים בעירייה ובחברה הכלכלית כדי לעקוב מקרוב על ההתפתחויות הצפויות והמהלכים הנדרשים במידה והאיצטדיון לא יהיה מוכן. יצוין שבהפועל חיפה עדיין לא הוחלט כלל אם לשחק באצטדיון החדש או שמא לחפש חלופה אחרת.

  • עוד באותו נושא:
  • המכביה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully