וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיל לב: "מאמין שננחית בנתניה משקיע לעונה הבאה"

28.2.2013 / 14:08

במכבי נתניה חושבים קדימה מבחינה כספית, הבעלים: "המטרה להשיג משקיע עד מאי". צלישר או שבחון יחליפו את קובי דג'אני

one

מכבי נתניה המשיכה היום (חמישי) בהכנות למשחק החשוב ביום ראשון מול בית"ר ירושלים. בקבוצה הבינו סופית שיאלצו להסתדר ללא קובי דג'אני שמתקשה לחזור מפציעתו, ובצוות המקצועי עדיין מתלבטים לגבי מחליפו. עומר צלישר ויוסי שבחון הם המועמדים להיכנס במקומו להרכב. אם זה יהיה הקשר הצעיר שיחליף את דג'אני, שבחון עשוי לתפוס את מקומו של עלי חטיב על הקו השמאלי, אולם כאמור עדיין אין החלטה בנושא הזה והמאמן טל בנין יתרגל את השלושה לסירוגין עד למשחק.

שחקן מכבי נתניה, יוסי שבחון, מול שחקן בני יהודה, עוז ראלי. ברני ארדוב
עדיין אין החלטה מי יחליף את דג'אני. שבחון/ברני ארדוב

בינתיים מה שהעסיק היום את המועדון היה מחאה של שני אוהדים שהקימו אוהל מחאה והודיעו כי יפתחו בשביתת רעב עד אשר טל בנין יפוטר. בקבוצה לא ממש התרגשו מהאיומים וטוענים כי מדובר בפעולה ספציפית של אותם שני אוהדים ולרוב הקהל אין כוונה להצטרף לפעולה הזו. "זו מחאה מקומית אבל לתפיסתי היא לא נכונה בהקשר של הכדורגל", אמר בנושא יושב ראש המועדון גיל לב.

"אוהדים זה דבר שחשוב להנהלה ולמועדון, אבל אני מצפה מהאוהדים שדווקא בישורת האחרונה יתמכו בקבוצה ובסך הכל יש לנתניה אוהדים טובים שרוצים את טובת הקבוצה והמועדון", הוא המשיך. בהקשר הזה חשף היום לב כי גם בעבר הלא רחוק התקיימו שיחות עם האוהדים שרצו לרכוש 5-10 אחוז ממניות המועדון, אבל בסופו של דבר התוכנית לא יצאה אל הפועל.

הצעה שאסור לפספס

תתחדשו לחג עם סדרת tami4edge וקבלו סחלב חגיגי מתנה

לכתבה המלאה
בעלי מכבי נתניה גיל לב. קובי אליהו
"ההנהלה היא בסך הכל מתואמת במקרים מהותיים, וזה הכי חשוב". גיל לב/קובי אליהו

אגב, שמועות רבות נסובו לאחרונה בנתניה על חוסר תיאום בין גורמים בהנהלה, ולב השיב על כך: "ההנהלה היא בסך הכל מתואמת במקרים מהותיים, וזה הכי חשוב. אין מקרים של חוסר הסכמה. בכל מקום שאנשים עובדים עם אנשים יכול להיווצר קצר בתקשורת, אבל זה לא קורה בנושאים החשובים למועדון". על המשך העונה של נתניה סיכם לב: "המטרה שלנו היא להשיג משקיע עד מאי. אני לא אומר שזה יקרה במאה אחוז, אבל אני חושב שיש סיכויים גבוהים להנחית פה משקיע לעונה הבאה". על המשך דרכה של אותה הנהלה בעונה הבאה, אמר לב: "כשנגיע לגשר נחצה אותו. כרגע זה מוקדם מדי לדבר על כך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully