וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קארים בנזמה נהג ב-216 קמ"ש, עלול להישלח לכלא

מערכת וואלה! ספורט

28.2.2013 / 10:03

ריאל מוטרדת לפני הקלאסיקו: החלוץ דהר בכביש שההגבלה בו 100 קמ”ש. רכב נוסף מהמועדון, שנהגו לא זוהה, נסע ב-260

רויטרס

בריאל מדריד מתקשים לחגוג את הניצחון שלשום (שלישי) על ברצלונה בגביע המלך לאור הדיווח הבוקר באל פאיס שקארים בנזמה נתפס נוהג במהירות של 216 קמ"ש בכביש שההגבלה בו היא עד 100 קמ"ש. מדובר על נסיעה שערך החלוץ הצרפתי ב-3 בפברואר לאחר המשחק מול גרנאדה. בנזמה תועד במצלמות מהירות שהוצבו בדרך בפוזואלו דה אלרקון.

קארים בנזמה שחקן ריאל מדריד. רויטרס
שמחה מהולה בעצבים. קארים בנזמה/רויטרס

אם זה לא מספיק, במשטרה עדכנו כי מכונית נוספת שמושכרת על ידי ריאל מדריד נתפסה במהירות גבוהה, אבל עדיין לא ברור למי היא שייכת. אותו נהג שנסע עליה דהר במהירות של 260 קמ"ש. משפטו של בנזמה נדחה לבקשתו לאחרי המשחק בחצי הגמר נגד ברצלונה. אלא שכלי התקשורת בספרד מדווחים שבנזמה עלול ללכת לכלא לתקופה של שלושה עד שישה חודשים במקרה הקיצוני יותר, כאשר ההערכה הסבירה יותר היא שהעונש יומר בקנס כספי גבוה.

רפאל וראן, ריאל מדריד, כובש מול ברצלונה. רויטרס
"אני מוכן לשחק ולעזור לקבוצה וזו הסיבה שאני כאן". וראן/רויטרס

ובינתיים הבלם הצעיר רפאל וראן עדיין שרוי באופוריה בעקבות השער שכבש נגד הקטאלנים והניצחון הגדול: "אנחנו שמחים וכשאנחנו משחקים כך כקבוצה, אנחנו יודעים שאנחנו יכולים לנצח. עכשיו אנחנו צריכים להמשיך קדימה ולחשוב על הגמר והמשחקים הבאים שלנו. ברצלונה היא קבוצה שקשה להגן מולה מכיוון שיש להם שחקנים מהירים מאוד. שיחקנו יחד וניסינו לא להשאיר שטחים".

באופן אישי וראן בן ה-19 אמר: "אני מנסה להשתפר וללמוד, זה טוב עבור הקריירה שלי. אני מוכן לשחק ולעזור לקבוצה וזו הסיבה שאני כאן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully