וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: אלכס סמית' עובר לקנזס סיטי

27.2.2013 / 19:38

על פי דיווחים, הצ'יפס יעבירו לניינרס בחירת סיבוב שני תמורת הקוורטרבק, שאיבד את מקומו בעונה החולפת לקולין קפרניק

זה היה באוויר תקופה ארוכה וכעת זה קרוב להפוך למציאות: על פי דיווחים בכלי התקשורת בארצות הברית, סן פרנסיסקו וקנזס סיטי סיכמו ביניהן הערב (רביעי) על טרייד שישלח את הקוורטרבק אלכס סמית' אל הצ'יפס. סגנית האלופה תקבל תמורת השחקן בחירת סיבוב שני בדראפט הקרוב (הבחירה ה-34 בסך הכל) ואופציה לבחירה נוספת גם בדראפט הבא.

אלכס סמית' שחקן סן פרנסיסקו פורטי ניינרס. Theron W. Henderson, GettyImages
עובר לקבוצה החלשה בליגה. סמית'/GettyImages, Theron W. Henderson

סמית' בן ה-28 היה הבטחה ענקית כשנבחר על ידי הניינרס במקום הראשון של דראפט 2005, אולם הוא מעולם לא הצליח לעמוד בציפיות. הקריירה שלו הייתה רצופת אכזבות והוא איבד לא פעם את מקומו בהרכב ולא שיחק כלל ב-2008 בשל פציעה. בשנתיים האחרונות, תחת ג'ים הארבו, סמית' הראה שיפור ניכר. ב-2011 הוא הגיע עם הקבוצה עד לגמר ה-NFC והעונה היה אחד הקוורטרבקים המדויקים בליגה בשמונה המחזורים הראשונים, עד שספג זעזוע מוח והוחלף על ידי קולין קפרניק.

הילד לא הביט לאחור ולקח את הקבוצה עד לסופרבול, תוך שסמית' איבד את מקומו והפך למחליף, מה שהוביל להחלטה של הניינרס לשחררו, בין היתר בשל העובדה שהוא אמור היה לקבל כסף רב אם היה נשאר בקבוצה. בכל מקרה, סמית' יקבל בעונה הבאה את מלוא חוזהו, 8.5 מיליון דולר והוא ישוב ככל הנראה להיות פותח, במדיה של קנזס סיטי. הצ'יפס סיימו את העונה החולפת עם המאזן הגרוע בליגה, 14:2 והתאכזבו קשות מתפקודו של הקוורטרבק שאמור היה להוביל אותה, מאט קאסל.

קנזס סיטי החתימה בפגרה את אנדי ריד כמאמנה החדש ויחד עם סמית', השניים ינסו להוביל את הקבוצה, שתבחר ראשונה בדראפט הקרוב וכעת, ככל הנראה, לא תיקח קוורטרבק עם הבחירה הזו, לדרך חדשה וטובה יותר. חשוב לציין שהעסקה בין הקבוצות לא יכולה לצאת אל הפועל באופן רשמי עד ל-12 במרץ, התאריך בו יפתח חלון הטריידים בליגה.

אנדי ריד מאמן פילדלפיה איגלס. Nick Laham, GettyImages
מצא את ה-QB שלו. ריד/GettyImages, Nick Laham

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully