וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמותת האוהדים של בית"ר תפרוש מהדירקטוריון?

27.2.2013 / 18:03

לאור חילוקי הדעות בין חברי הוועד, יקבלו 2,000 חברי העמותה שאלון כדי לקבל החלטה האם לפרוש מדירקטוריון הקבוצה

עמותת אוהדי בית"ר ירושלים נמצאת בימים של הכרעה. ועד העמותה נמצא בימים אלה תחת לחצים גדולים מאוד וגם בקרב חברי הוועד ישנה אי הסכמה לגבי המשך דרכי הפעולה. לאחר שהגיעו למצב ששלושה חברים בעד פרישה מהדירקטוריון ושלושה נגד, הוחלט להעביר את ההחלטה לכל 2,000 חברי העמותה.

אוהדי בית"ר ירושלים. מגד גוזני
בקרוב תתקבל ההחלטה. אוהדי בית"ר ירושלים/מגד גוזני

במהלך שעות היום הוחלט שהעמותה תעביר מייל ובו מספר שאלות לכל אחד מהחברים, שיוכלו להשיב עד למוצאי שבת האם הם בעד פרישה, ולאחר מכן ישוקללו התשובות ועל פיהן תתקבל ההחלטה האם להמשיך בדירקטוריון תחת ארקדי גאידמק או לפרוש ממנו ואולי אף לפתוח במחאה.

בשאלה הראשונה, נשאלו חברי העמותה מה לדעתם הבעיה החמורה ביותר של בית"ר כיום, אחרי הגעת השחקנים הצ'צ'נים: סגל השחקנים, הנהלת המועדון וארקדי גאידמק, תופעות הגזענות או המאמן? בשאלה השניה הם נשאלו מה לדעתם צריכה להיות הפעולה המרכזית של העמותה: החלפת המאמן, החלפת הבעלים וההנהלה, מאבק מול האוהדים הגזענים והאלימים או החזרת העידוד והקהל למגרש. בשאלה האחרונה הם נשאלו מה הצעד הנכון ביותר שעל העמותה לנקוט מבין האפשרויות הבאות: הישארות בדירקטוריון במבנה הקיים (זכות וטו לארקדי), הישארות בדירקטוריון רק בתנאי שזכות הוטו תבוטל, או יציאה מידיית מהדירקטוריון.

בתוך כך, פרקליטות מחוז ירושלים הגישה הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד אביתר יוסף ומתן נבון בגין הצתת משרדי בית"ר ירושלים שבמתחם בית וגן, זאת על רקע הגעתם של זאור סדאייב וג'יבראיל קאדייב לפני מספר שבועות למועדון.

ארקדי גאידמק הבעלים של בית"ר ירושלים. ברני ארדוב
ישמור על זכות הווטו? גאידמק/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully