וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדריאן פרננדס ניסה לחנוק את לירן קצב, ויושעה

27.2.2013 / 13:25

חלוץ רמת השרון תיקל בחריפות את השחקן הצעיר, נזרק, תקף את המגן בחדר ההלבשה ולא אמור לשחק נגד קרית שמונה

one

שוב סוער בעירוני רמת השרון: במהלך האימון קרתה תקרית אלימה בין החלוץ אדריאן פרננדס למגן הצעיר לירן קצב. בקבוצה מספרים שקצב עבר את פרננדס מספר פעמים במהלך האימון ובתגובה הארגנטינאי נכנס בו בפראות. המאמן בני טבק לא אהב את זה ושלח את החלוץ לחדר ההלבשה. בסיום האימון, כשקצב ירד לחדר ההלבשה, פרננדס התנפל עליו וניסה לחנוק אותו. שחקנים שהיו במקום הפרידו.

פרננדס צפוי לעונש כבד. כבר מחר (חמישי) בבוקר תתקיים לו ועדת משמעת פנימית ועל פי הערכות, הוא יושעה ממשחק הליגה החשוב של רמת השרון בשבת נגד עירוני קרית שמונה ואולי גם ייקנס. מדובר בקרב ישיר על הכרטיס לפלייאוף העליון, אך כרגע נראה שהמאמן בני טבק ייאלץ לעלות אליו ללא החלוץ הארגנטינאי שכבש העונה שלושה שערי ליגה. גם המגן קצב יוזמן לבירור בעקבות התקרית.

אדריאן פרננדס שחקן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
מסתבך. אדריאן פרננדס/ברני ארדוב

היו"ר דני לאופר אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "ההערכה שהם יושעו מהמשחק בשבת ולא יהיו בסגל. המועדון תמיד מעל הכל. חדר הלבשה שמח ואווירה ספורטיבית ובריאה הם דבר ראשון אצלי ולא משנה איזה משחק מחכה לנו. כבר הוכחנו שבלי שבעה שחקנים אנחנו יכולים לנצח. יש דברים שהם לפני הכדורגל ועליהם אנחנו לא מתפשרים".

פרננדס, 32, שחקן הרכב קבוע אצל טבק, היה כזכור מעורב בשנה שעברה בתקרית האלימה בוינטר עת שיחק בהפועל רמת גן במשחק המפורסם מול בני לוד וספג עונש הרחקה כבד בגללו פתח את העונה באיחור. קצב, 23, רשם העונה שלוש הופעות ליגה בלבד, האחרונה שבהן בתבוסה 3:0 להפועל חיפה לפני למעלה מחודש.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
לירן קצב שחקן עירוני רמת השרון. אורי לנץ
יוזמן לבירור. לירן קצב/אורי לנץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully