וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה תרגלה פנדלים: "לא שוכחים את 2005"

27.2.2013 / 10:53

בנאדו, שהיה שותף להדחה ההיא בגביע, מתכונן גם להארכה. רוב השחקנים כבשו: "הפועל תבוא בטירוף ותנסה לשחזר"

"אנשים מתקשים לשכוח מה קרה כאן ב-2004/5. גם אז הקבוצה רצה לאליפות והפועל חיפה נאבקה על ההישארות, אבל הודחנו בפנדלים. אין ספק שהפועל חיפה תבוא בטירוף כדי לשחזר את מה שקרה אז". כך אמרו הבוקר (רביעי) במכבי חיפה, שהשלימה את ההכנות לקראת הדרבי שייערך הערב במסגרת שמינית גמר גביע המדינה. כזכור, לפני שמונה שנים הודחו הירוקים בגביע במשחק דרבי, לאחר 3:3 דרמטי בתום 90 דקות, כשהפסידו בפנדלים.

יניב קטן קפטן מכבי חיפה. קובי אליהו
בדרך למלכות השערים של המועדון. קטן/קובי אליהו

אתמול החליט אריק בנאדו, שפתח במשחק ההוא, לתרגל בעיטות פנדלים כשכל ארבעת השוערים, כולל ניר דוידוביץ', התחלפו ביניהם. כל אחד מהשחקנים בעט שלוש בעיטות, רובם כבשו שני שערים. אגב, מלבד בנאדו, במשחק ההוא באפריל 2005 פתח בהרכב גם יניב קטן, כשגם גוסטבו בוקולי שותף.

אפרופו קטן, אתמול התברר כי הקפטן שבר שיא חדש במדים הירוקים. מספר 20 הבקיע את שערו ה-78 במשחק נגד בית"ר ירושלים והצטרף לאגדה ירוקה אחרת, דני שמילו רום, אשר עמד עד כה בדד שני בטבלת כובשי השערים בכל הזמנים של מכבי חיפה. במקום הראשון ניצב זאהי ארמלי הסקורר אשר הבקיע 90 שערים במדים הירוקים. "מאמינים שקטן ישבור גם את השיא הזה", אמרו אתמול בחיפה. קטן רשם 429 הופעות במדי חיפה והוא שני רק לשיאן ההופעות אלון חרזי (495).

כפי שפורסם אתמול, לאחר ששחקנים בקבוצה טענו כי קטן חייב להחליף פינה בפנדל, הקפטן שוחח עם החלוץ ויאם עמאשה לפני המשחק מול בית"ר ירושלים וביקש ממנו לבעוט במקומו במידה והקבוצה תזכה בבעיטת עונשין, מה שאכן קרה. בחיפה הדגישו אתמול כי אין כל שינוי במעמדו של הקפטן שימשיך להחליט אם הוא מעדיף לבעוט, או לוותר. מלבד אביחי ידין, ניר דוידוביץ' ועידן ורד הפצועים, לא ייכלל בסגל גם הקשר תמיר כהן, שעדיין לא ברור האם יישאר בעונה הבאה בקבוצה. ג'אבר עטאא הצעיר ישוב לאחר הרחקה. שחקנים נוספים שלא ייכללו בסגל הם עודד אלקיים, איסמעיל ריאן, דניאל הייבר ודלה ימפולסקי.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully