וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרדי דוד: "הפועל איבדה הרבה נקודות מהשופטים"

מאמן האדומים לא התרגש מהפנדל שלא היה. שום: "הפועל לא צריכה את השופט. אנשים פה נלחמים ואז נותנים פנדל כזה"

קובי אליהו

לפעמים צריך גם מזל. את זה שוב למדה הערב (שלישי) הפועל תל אביב, לאחר שנגיעת יד מפוקפקת של שחקן הפועל כפר סבא סידרה לה פנדל, ו-0:1 קטן בדרך לשלב רבע גמר גביע המדינה. בדיוק כמו מול באר שבע בליגה, הקבוצה של פרדי דוד לא הרשימה, התקשתה לייצר מצבים, אבל היא כבר רושמת ניצחון שני ברציפות בעידן המאמן החדש, ומקווה לצאת לדרך חדשה.

מאמן הפועל תל אביב פרדי דוד. קובי אליהו
מחזירים לעצמם את חדוות הניצחון. דוד/קובי אליהו

"היה משחק פחות טוב ממול באר שבע, אבל בגביע הקלישאה אומרת שצריך לעבור שלב", אמר מאמן הפועל תל אביב, פרדי דוד. "הפועל יודעת לשחק הרבה יותר טוב, אבל יש מקומות שצריך לנצח בכוח ועשינו את זה היום. לאט לאט אנחנו מחזירים לעצמנו את חדוות הניצחון. השחקנים באו ונתנו היום מאמץ עילאי, וגם האוהדים שלנו באו ודחפו אותנו". על טעות השיפוט שהעניקה להם פנדל, אמר דוד: "לא ראיתי, אבל יש לנו פה שופטים טובים, הם באים לעשות את העבודה שלהם על הצד הטוב ביותר. אני גם לא צריך להזכיר כמה נקודות הפועל איבדה מבחינת שיפוט העונה".

דוד נשאל מה אמר לשחקנים במחצית, והשיב: "אמרתי שבמשחקים מהסוג הזה צריך סבלנות, סבלנות שלא היתה לנו בפתיחת המשחק. אבל אני לוקח את הדברים הטובים. החבר'ה רוצים ללמוד לשחק כדורגל. עלינו לרבע הגמר וראיתם את הקהל של הפועל מופיע פה בהמוניו, קהל שצמא לגביעים, לתארים".

יגאל אנטבי הוסיף: "היה קשה, אבל זה משחק גביע טיפוסי. אין משחק קל בגביע, וגם קבוצה פחות טובה היתה עושה לנו חיים קשים. כמה שזה יותר קשה זה יותר מתוק, ואנחנו ממשיכים הלאה". כשנשאל מה השתנה מאז הגעתו של פרדי דוד למועדון, אמר אנטבי: "השחקנים הם אותם שחקנים. ראינו הרבה הקרבה כבר בשבת, והיום היתה המשכיות, זה מחזיר את הביטחון".

בכפר סבא כצפוי, היו נרגזים מאוד בסיום על ההחלטה של וקסברגר להעניק פנדל על נגיעת יד שלא היתה: "היד כאן קלה על ההדק", אמר מאמן הקבוצה, עידן שום. "אנשים פה נלחמים על המגרש, ואז נותנים פנדל שלא היה ולא נברא, פנדל משום מקום. הפועל לא צריכים את השופט בשביל זה. עמדנו יפה, נראינו טוב והיינו צריכים לנצח, חבל שפנדל הכריע אותנו". כשנשאל האם יכולה הקבוצה לשאוב עידוד מהיכולת הערב ולהעבירה לליגה, אמר שום: "הפועל כפר סבא היא קבוצה טובה, הלחץ על השחקנים הוא מה שפוגע בנו ועם זה נתמודד. אני בטוח שהשחקנים יעשו את העבודה ויישארו בליגה. אני מאמין גדול בקבוצה שלי".

תמיר בן חיים, שמאמן בצוותא עם שום, הוסיף: "אני בהחלט מאוכזב. באנו לגביע בלי לחץ וחבל שהשופט קנה את ההצגה ונתן פנדל שלא היה ולא נברא. זה קורה שבוע אחר שבוע ומישהו צריך לתת את הדעת. היה חשוב בשבילנו לנצח, להחזיר את המוראל והביטחון. חבל, אבל נמשיך הלאה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
מאמני הפועל כפר סבא אופיר בן חיים, עידן שום. קובי אליהו
חבל שהפנדל הכריע אותם. שום/קובי אליהו
שחקן הפועל תל אביב טוטו תמוז חוגג שער יחד עם אלירן דנין. קובי אליהו
דנין ותמוז חוגגים 0:1/קובי אליהו
שחקן הפועל כפר סבא וויליאם אווסו מול שחקן הפועל תל אביב עומר דמארי. קובי אליהו
עומר דמארי בצבת ירוקה/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully