וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני לוד - בני סכנין: הקרב על המגזר

26.2.2013 / 21:42

בקבוצה מהלאומית בטוחים שיוכלו לעבור, שלומי דורה לא הודיע לשחקניו מי יהיה בסגל או בהרכב: "אסור לזלזל" (ד', 19:35)

מאמן בני סכנין, שלומי דורה, ביקש משחקניו להישאר מרוכזים במשחק מחר (ד', 19:35) ולא להגיע שאננים. באימון היום, שנמשך כחצי שעה בלבד, אמר דורה לשחקנים: "זה מוקש ואנחנו צריכים לעבור אותו ולהמשיך הלאה". דורה לא תירגל הרכב וכדי לשמור את השחקנים מוכנים, הבהיר להם כי רק במפגש מחר הוא ימסור להם את הסגל וההרכב.

בסכנין מעוניינים מאוד לעבור שלב, בציפייה לייצר הכנסות נוספות בשלבים הבאים. "הליגה היא הכי קריטית, אבל עם הגרלה כזו אנו צריכים לעבור שלב", אמר שחקן בקבוצה, "אסור לנו לזלזל ובטח לא להיכנס להארכה, שתוסיף לנו עוד עומס". עלי עוסמאן צפוי לקבל מנוחה, כאשר דורה שוקל להקל בעומס גם על אדיר טובול ואימורו לוקמן.

הרכב משוער: מחמוד קנדיל, מוחמד זבידאת, עלא אבו סלאח, עידן וייצמן, באסם גנאים (אדיר טובול), חאלד חלאיילה, אימורו לוקמן (אחמד קאסום), חמד גנאים, דיא סבע, מוחמד כליבאת, ירו בלו.

ירו בלו שחקן בני סכנין (למטה) עם מוחמד כליבאת. אדריאן הרבשטיין
בסכנין לא מזלזלים בכלל. בלו וכליבאת/אדריאן הרבשטיין

בלוד מהליגה הלאומית, ניסו לשמור על אופטימיות והמאמן סלימאן אזברגה הכין את שחקניו ושוחח איתם על היתרונות והחסרונות של שחקני סכנין. אזברגה לא מתכוון להעניק מנוחה לשחקנים, שכן המשחק הבא של הקבוצה יהיה רק ביום שני. "אני לא רואה את זה כקרב על יוקרת המגזר, אלא על עוד משחק בגביע. אני יודע בדיוק על כל שחקן בסכנין ומאמין שנוכל לעבור", אמר אזברגה.

הרכב משוער: צליל חתוכה, יקיר שינה, אחמד מחאג'נה, מוחמד אזברגה, סאלם אבו סיאם, ריף מסיקה, רוגרס אברטון, יעקב בן חמו, קואבינה אגודה, ג'ורג' אמסיס, אנטון ארחיפוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully