וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שייט: דן פרויליך וגל כהן זכו באליפות ישראל

26.2.2013 / 8:22

אליפות ישראל בדגם 470 ננעלה ללא הפתעות. בגזרת הנשים זכו גיל כהן ודניאל ממן. גילי אמיר: "יש לנו תשתית מצוינת"

אליפות ישראל בדגם 470 האולימפי ננעלה אתמול (שני) ללא הפתעות. בגזרת הנשים זכו כצפוי גיל כהן ושותפתה בת ה-21, דניאל ממן ובגזרת הגברים עשו זאת דן פרויליך בן 20 משדות ים וגל כהן בן ה-17 מהפועל תל אביב.

גילי אמיר, יו"ר איגוד השייט אמר בסיום התחרות: "יש לפנינו עבודה רבה, אולם התשתית מצוינת". גיל כהן שרואה בתחרות הזו כפתיחתו של קמפיין אולימפי לריו, ציינה בסיום: "המטרה היא להישאר בסגל האולימפי ולחזור עם מדליה מאליפות העולם לנוער שתהיה האחרונה שלי לפני המעבר הסופי לבוגרות. ממן, שותפתה לסירה ציינה: "לשוט עם גילי נותן המון ביטחון. רואים שיש לה ניסיון גדול למרות שהיא עדיין צעירה כמונו, אבל כשכולם מתהפכים ורק אנחנו לא, די ברור שהניסיון עושה את העניינים לקלים יותר".

דן פרויליך, גל כהן שייטים.
ממשיכים להצליח. פרויליך וגיל כהן

גם אלופי ישראל פרויליך את כהן שמים לעצמם כמטרה לשנה זו את התחרויות הבינלאומיות הגדולות לנוער בדגם ה-470. פרויליך הוסיף: "יש מחשבה על ריו 2016, אבל חובה עלינו להציב מטרות קרובות ולהשיגן כדי לדעת שאנחנו אכן מתקדמים ושמים לעצמנו כל הזמן מטרה חדשה".

יחד עם זאת, הודיע היום ערן סלע, השייט האולימפי ובן זוגו למפרשית של גידי קליגר בלונדון, על פרישה מהקטגוריה התחרותית: "הרגשתי שזה הזמן לקדם את החיים האישיים שלי ולהתפתח, דבר בלתי אפשרי בזמן הכנות אולימפיות. יחד עם זאת לא אפסיק לעזור בפיתוח ענף השייט בישראל", סיכם מאמנם של אלופות ישראל הטריות.

בתחרות המבחן בדגם ה-420 זכו בבנים הראל ידיד ואיתי למפרכט ממועדון השייט חיפה, בעיקר בזכות שני ניצחונות בשיוטי היום ובסיום הם צברו 20 נקודות חובה (אחרי הורדת השיוט הפחות טוב שלהם). במקום השני סיימו עומר בן-יאיר וטל הררי מהפועל תל אביב עם 24 נקודות, שתי נקודות פחות מניתאי חסון ודולב איסק משדות-ים שבשיוט הראשון סיימו רק במקום ה-14, אחרי שהגיעו לשיוטי היום מהמקום הראשון.

בין הנשים היו אלו מירב לבנוני ונינה אמיר משייט חיפה עם 34 נקודות חובה. יהל ולך וסתיו ברוקמן משדות-ים סיימו במקום השני עם 47 נק', וטל פינגולד ואביב ברק מהפועל ת"א סיימו במקום השלישי עם 53 נק'.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
העתיד של השייט. גיל כהן ודניאל ממן/מערכת וואלה!, צילום מסך
  • עוד באותו נושא:
  • שייט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully