וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: האיצטדיון דורג 9 בתחרות הבינלאומית

25.2.2013 / 21:06

בנתניה ובעירייה גאים שהאיצטדיון נכנס ל-10 הראשונים, ומקווים שהדבר יזרים משקיעים. במקום הראשון: האיצטדיון של גרמיו

one

מכבי נתניה אומנם מתקשה להשיג ניצחונות בבית, ומאמן הקבוצה טל בנין אף אמר אמש (ראשון) אחרי ה-0:0 מול בני סכנין כי אולי קל להם יותר במשחקי חוץ, אבל האיצטדיון העירוני בנתניה קיבל היום בשורה חשובה, כשנבחר למקום ה-9 מתוך 16 איצטדיונים בתחרות של איצטדיון השנה המאורגן ע"י אתר האינטרנט stadiumdb.com .

כ-15 אלף המדרגים שחילקו למעלה מ-216 אלף נקודות, נתנו לאיצטדיון בנתניה 13,943 נקודות, שהבטיחו את המקום התשיעי והמכובד בעשירייה הפותחת של האיצטדיונים בעולם.

האצטדיון העירוני, נתניה. ברני ארדוב
יש במה להתגאות. האיצטדיון החדש בנתניה/ברני ארדוב

את המקום הראשון קטף האיצטדיון הברזילאי Arena do Grêmio עם 29,627 נקודות, ומיד אחריו במקום השני האיצטדיון הלאומי הפולני - Stadion Narodowy w Warszawie עם 21,148 נקודות. את השלישיה הפותחת סוגר האיצטדיון הצרפתי Grand Stade Lille-Métropole עם 19,187 נקודות. האיצטדיון האולימפי באנגליה גרף 14,023 נקודות (רק 80 נקודות יותר מזה של נתניה) שהספיק רק למקום ה-7. את הרשימה סוגר במקום ה-16 איצטדיון קוריאני.

בעירייה ובמכבי נתניה היו מרוצים מאוד מהעובדה שהאיצטדיון נכנס לעשירייה הראשונה בעולם, ומקווים שעובדה זו תמשוך משקיעים פוטנציאליים וכן תורמים למועדון. אגב, מואיז קטומבי, שהוזכר כמשקיע פוטנציאלי, צפוי לנחות בארץ השבוע או בשבוע הבא לרגל עסקים. קטומבי לא קבע פגישה עם ראשי נתניה, אך בהחלט ייתכן שפגישה בין הצדדים תתקיים. "לא ברור אם הוא רוצה להשקיע בכלל בנתניה", אמר גורם בכיר במועדון, "אבל אם הוא ירצה להיפגש בהחלט תתקיים פגישה כזו".

sheen-shitof

בהנחה בלעדית

החברה הישראלית שהמציאה את מסירי השיער עושה זאת שוב

בשיתוף Epilady
אחמד סבע שחקן מכבי נתניה. קובי אליהו
"אין לנו כוונה לדבר עם אחמד, הוא יודע שעוקבים אחריו ושמחפשים אותו והוא לא יעשה שטויות". סבע/קובי אליהו

במכבי נתניה קיבלו היום את המכתב של ארגון המאמנים של ההתאחדות לכדורגל בנוגע לקפטן אחמד סבע. במכתב דרשו באיגוד המאמנים להעניש את סבע על כך שלטענתם הוא יושב על הספסל במשחקי מג'ד אל כרום (ליגה ב') ומשמש כמו מאמן, ללא תעודת מאמן. סבע משמש כמנהל מקצועי בקבוצה.

בנתניה לא התרגשו מהמכתב ואמרו כי כבר שוחחו עם סבע בעניין לאחר התקרית בה היה מעורב, לכאורה, בקטטה במשחק של הקבוצה וכי הוא הפנים את העמדה של המועדון בנוגע לפעילותו בקבוצה במקום מגוריו. "אם ההתאחדות תחליט לעשות משהו, ואנחנו בספק רב אם תחליט לעשות כך, נענה למה שיבקשו", אמר גורם בכיר בנתניה. "אין לנו כוונה לדבר עם אחמד, הוא יודע שעוקבים אחריו ושמחפשים אותו והוא לא יעשה שטויות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully