וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין: דוידוב ייעדר בין שלושה שבועות לחודש

25.2.2013 / 20:37

הקשר לא יעבור ניתוח והביע רצון לשוב לאימונים כמה שיותר מהר. בקבוצה מרוצים מהנקודה: "תיקו בנתניה זה בסדר"

one

למרות שהנקודה איתה היא חזרה אתמול (ראשון) מנתניה לא הרחיקה את בני סכנין בצורה משמעותית מהקו האדום, בקבוצה היו מרוצים מה-0:0 נגד יריבה ישירה במאבק ההישרדות.

"אסור לנו להיות חזירים", אמר אחד מהשחקנים, "אם בפלייאוף התחתון לא נפסיד בחוץ וננצח בבית, זה יעניק לנו הישארות. כהכנה לשבועות הבאים, תיקו בנתניה זה בהחלט בסדר". בסכנין הוסיפו: "היכולת לא הייתה טובה. כל הקבוצות תחתית הן כמו סיר לחץ וממשחק למשחק זה ילך ויהיה יותר לחוץ".

הבשורה הרעה הגיעה מאוחר יותר, כאשר אלכסנדר דוידוב קיבל את תוצאות בדיקת ה-MRI ומהן עולה כי הוא סובל מקרע בינוני בשריר בקרסול וייעדר בין שלושה שבועות לחודש כך לפי ההערכות הראשוניות. דוידוב אמור להיפגש מחר שוב עם הצוות הרפואי בבית החולים זיו בצפת כדי להחליט על האופן הסופי של הטיפול, כשהמטרה היא לחזור לאימונים מהר ככל הניתן. בשלב זה הוא ככל הנראה לא ייאלץ לעבור ניתוח. דוידוב עצמו אמר למקורביו כי הוא חש בכאבים, אך מוכן לחזור לאימונים אם אכן הרופא יאשר זאת.

אלכסנדר דוידוב בני סכנין מול סביטי ליפנייה עירוני רמת השרון. אדריאן הרבשטיין
רוצה לחזור כמה שיותר מהר. אלכסנדר דוידוב/אדריאן הרבשטיין

שחקני ההגנה של הקבוצה קיבלו שבחים על היכולת והשקט שלהם אתמול. אחד מהם, עלי עוסמאן, סובל ממתיחה חזקה בשריר והוא ייבדק היום. בקבוצה מקווים שהוא יחזור במהירות לפעילות מלאה. אלכסנדר דוידוב עבר אתמול בדיקת MRI והיום הוא צפוי להיפגש עם מומחה בבית החולים זיו בצפת כדי לקבל תשובות בנוגע חומרת פציעתו והאם הוא יזדקק לניתוח.

שחקני הקבוצה לא יצאו ליום חופש כי כבר ביום רביעי הם ייפגשו את בני לוד למשחק בשמינית גמר גביע המדינה. "אם נעלה שלב זה יעזור לנו מאוד לביטחון", אמר גורם בהנהלה, "אנחנו חייבים לנצח וזה גם משחק על יוקרה, סוג של דרבי בין הקבוצות הבכירות של המגזר הערבי".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully