וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: צפו במנצ'סטר סיטי מנצחת את צ'לסי 0:2

מערכת וואלה! ספורט

24.2.2013 / 17:25

יאיא טורה כבש (63), קרלוס טבס הכפיל (85) והאלופה צימקה את הפער מהפסגה בחזרה ל-12 נקודות. למפארד החמיץ פנדל

ספורט 2

מנצ'סטר סיטי ניצחה היום (ראשון) 0:2 את צ'לסי במחזור ה-27 בפרמיירליג וצימקה את הפיגור שלה ממנצ'סטר יונייטד שבפסגה בחזרה ל-12 נקודות. יאיא טורה כבש את השער הראשוןבמשחק בדקה ה-63, 12 דקות אחרי שפרנק למפארד החמיץ פנדל וקרלוס טבס שנכנס כמחליף חתם בדקה ה-85. האלופה כאמור במקום השני עם 56 נקודות, צ'לסי נותרה במקום השלישי עם 49, שתיים בלבד יותר מארסנל שבמקום החמישי שלא מספיק להשתתפות בליגת האלופות. יוסי בניון לא נכלל בסגל של צ'לסי.

במשחק נוסף שנערך היום ניוקאסל ניצחה את סאות'המפטון 2:4. מוסא סיסוקו (33), פאפיס סיסה (42), יוהאן קבאיי (67 בפנדל) ויוס הויבלד (79, עצמי) כבשו לניוקאסל. מורגן שניידרלין (3) וריקי למברט (50) הבקיעו את השערים של סוטון.

שחקן מנצ'סטר סיטי, יאיא טורה. רויטרס
סיטי עדיין לא מוותרת. טורה/רויטרס

רוברטו מאנצ'יני עלה היום עם הרכב שכלל את קון אגוארו כחלוץ בודד כשמאחוריו קישור מעובה. לפיכך סיטי חסרה מחץ ברחבה, אבל השתלטה כליל על מרכז המגרש, הכתיבה את קצב המשחק וגם הצליחה להגיע לכמה הזדמנויות שנבלמו אצל פטר צ'ך.

במחצית השנייה המשחק סופסוף התעורר. צ'לסי שיצאה להתקפה נדירה באותן דקות, קיבלה פנדל, אבל ג'ו הארט עצר את הבעיטה של פרנק למפארד. מאנצ'יני הבין שצריך שינוי, שלח לכר הדשא את קרלוס טבס על חשבון ג'ק רודוול והקצב התגבר עד שבדקה ה-63 יאיא טורה כבש. בשלב הזה צ'לסי נזכרה לצאת החוצה, אבל סיטי ניצלה את את זה כדי לכבוש את השני שלה וסיימה עם שלוש נקודות.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן צ'לסי, פרנק למפארד. רויטרס
החמצת פנדל מצערת. למפארד/רויטרס

מהלך המשחק

דקה 15: נסטאסיץ' הגיע ראשון לכדור קרן, נגח היטב למסגרת, אבל צ'ך הדף והרחיק את הסכנה.

דקה 18: סילבה זיהה את אגוארו כשהוא לבדו בתוך הרחבה, הארגנטינאי כבר על חלף על פני צ'ך שיצא לעברו, אבל המגרש נגמר לו והכדור יצא החוצה.

דקה 41: רודוול בעט חזק מ-23 מטר, צ'ך הושיט יד, הוסיף קפיצה קלה והדף לקרן. רודוול היה במקום גם כדי לנגוח אחרי הקרן, אבל ישר לידיים של השוער.

דקה 51: פנדל! בה נשלח לכדור ארוך, התגבר על קולו טורה, עבר את ג'ו הארט והשוער הגשיל אותו. למפארד בעט את הפנדל שטוח ושמאלה, הארט תיקן עם הדיפה מצוינת.

דקה 57: אגוארו הזריז קיבל כדור עומק בתוך הרחבה, בעט מעל צ'ך שיצא לעברו, אבל הכדור חמק מעט מעל המשקוף.

דקה 63: גול! יאיא טורה קיבל את הכדור על סף הרחבה, התקדם לעומק מול אובי מיקל שלא הפריע ושלח בעיטה מסובבת, משמאל לימין, היישר לפינה של צ'ך. 0:1 למנצ'סטר סיטי.

דקה 85: גול! אגוארו פרץ לתוך הרחבה, הכדור הגיע לדודי סילבה שהשאיר אותו לטבס וזה שלח בעיטה חזקה ומדויקת, מ-18 מטר, לפינה הימנית של צ'ך. 0:2 למנצ'סטר סיטי.

שוער צ'לסי, פטר צ'ך. רויטרס
עצר את הניסיונות של המארחת במחצית הראשונה. צ'ך/רויטרס

הרכבים

מנצ'סטר סיטי: ג'ו הארט, פאבלו סבאלטה, קולו טורה, מתיה נסטאסיץ', גאל קלישי, חאבי גרסיה, יאיא טורה, ג'ק רודוול (קרלוס טבס, 55), ג'יימס מילנר, דויד סילבה (ג'וליאן לסקוט, 90+2), קון אגוארו (סמיר נאסרי, 90).

צ'לסי: פטר צ'ך, ברניסלב איבנוביץ', גארי קייהיל, דויד לואיז, אשלי קול, ג'ון אובי מיקל (פרננדו טורס, 81), ראמירס, פרנק למפארד (ויקטור מוזס, 68), חואן מאטה, אדן הזאר (אוסקר, 69), דמבה בה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully