וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון: "רצינו לתקוף אבל מכבי ת"א קבוצה חזקה"

24.2.2013 / 8:02

בקבוצה הדפו את הביקורות על סגנון המשחק מול הצהובים, והתרגשו לקראת הקרב על הפלייאוף העליון: "זה כמו תואר"

one

בהפועל "ניר" רמת השרון קיבלו בשלוות נפש את ההפסד אתמול (שבת) למכבי תל אביב (1:0). במועדון חששו לפני המשחק מהעובדה ששני הבלמים הקבועים יניב לביא וסביטי ליפנייה לא שיחקו, ויחד עם היכולת הגבוהה של המוליכה לאחרונה היה חשש מהתפרקות כמו בקרית אליעזר נגד מכבי חיפה, אך בסך הכל הקבוצה עשתה את שלה על המגרש וגם כמעט ירדה עם נקודה.

המאמן בני טבק לא אהב את הביקורת על סגנון המשחק של קבוצתו ואמר: "שיחקנו עם שני חלוצים ובאנו ליהנות. רצינו לתקוף אבל מכבי קבוצה חזקה והמשחק התפתח לכיוון הזה. לא היו לנו יותר מדי ציפיות אך עמדנו בכבוד מול הקבוצה הטובה ביותר בארץ". ברמת השרון חישבו את המצב בטבלה והסיקו שבמידה ובית"ר ירושלים לא תנצח הערב את מכבי חיפה, הם יוכלו להעפיל לפלייאוף העליון עם ניצחון ביתי על קרית שמונה במחזור הבא.

עמיר נוסבאום רועי לייבוביץ' עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
"מול קרית השמונה זה גמר הגביע שלנו". רמת השרון/ברני ארדוב

במועדון אמרו: "זה גמר הגביע שלנו, אין לנו עוד משחק כמו זה. בבית שלנו אנחנו יכולים לעשות היסטוריה ולהיות בפלייאוף העליון, בשבילנו זה כמו תואר. נהיה חייבים לנצח, אם לא ננצח אנחנו עשויים להיות תלויים באחרים במחזור האחרון וזה לא נעים. יהיה משחק קשה מאוד, קרית שמונה בכושר מצוין".

במועדון הייתה התרגשות מהחזרה של גל בראל, שחקן הבית שחזר למגרשים לאחר היעדרות של שמונה חודשים עקב קרע ברצועות הברך. בראל צפוי להמשיך ולקבל דקות בהמשך העונה על מנת להכשירו לקראת העונה הבאה. גל ניר חזר להתאמן אימונים קלים וישנה אופטימיות כי בכל זאת יוכל לחזור ולשחק. ברמת השרון יעשו הכל בכדי למלא בשבוע הבא את איצטדיון גרונדמן בכמה שיותר אוהדים מקומיים על מנת לתת לשחקנים הרגשה ביתית.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully