וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לפני נתניה: אלכסנדר דוידוב יעבור בדיקת MRI

24.2.2013 / 9:00

קשר סכנין יעבור בדיקה עוד לפני המשחק (19:00, ספ'2) ובה יתברר אם הוא זקוק לניתוח: "אם אפשר, הוא ישחק עם זריקות"

לבני סכנין צפוי הערב (ראשון, 19:00, ספורט 2), משחק תחתית על שש נקודות מול מכבי נתניה, אבל עוד קודם לכן מצפה לקבוצה רגע מפתח. הקשר אלכסנדר דוידוב יעבור היום בדיקת MRI, אשר תכריע האם הוא סובל מפציעה קשה בקרסול, כזו שתחייב אותו לעבור ניתוח או שמא מדובר בנקע או סדק בלבד והוא יוכל לחזור לשחק כבר בתקופה הקרובה. בסכנין חוששים מניתוח, שעלול לסיים לדוידוב את העונה או לכל הפחות להשביתו עד לרגעיה האחרונים.

הקשר הפך לאחד השחקנים הבולטים של הקבוצה העונה ולאחרונה היה בכושר מצוין, אלא שכעת, הפציעה עלולה כאמור להשבית אותו לתקופה ארוכה ממה שחשבו תחילה. בשבוע שעבר פורסם בוואלה! ספורט שדוידוב זקוק לבדיקת MRI, אך בסכנין משכו את הזמן והבהירו לשחקן כי יש תור לבדיקה כזו רק השבוע. כעת מצאו בסכנין תור והודיעו לשחקן להגיע לבית החולים בתל אביב היום אחר הצהריים, כדי לעבור את הבדיקה המיוחלת.

אלכסנדר דוידוב שחקן בני סכנין לפני אלעד גבאי שחקן עירוני קרית שמונה. אדריאן הרבשטיין
הכל יתבהר במהרה. דוידוב/אדריאן הרבשטיין

דוידוב עצמו עורך אימונים אישיים בחדר כושר ולא מתאמן כבר שבוע עם כדור או בריצה. למקורביו ולאנשי הקבוצה אמר כי הוא סובל מכאבים חזקים. למרות זאת, בסכנין אמרו שהשחקן שומר על אופטימיות ומקווה כי הבדיקה תראה שהוא יכול לחזור ולשחק בתוך שבוע או שבועיים. דוידוב אף אמר כי אם יצטרך, ייקח זריקות כדי לשחק: "אם לא מדובר בפציעה שמחייבת ניתוח, הוא ישחק עם זריקות", אמרו מקורבים לשחקן, "אבל אם מדובר בפציעה חמורה, הוא לא יסכן את עצמו ויעבור את הטיפול הטוב ביותר שאפשר".

כל התשובות יתבהרו הערב ובצוות המקצועי שומרים על אופטימיות גם כן. מחר, לאחר המשחק מול נתניה, ייפגשו כל הצדדים המעורבים לקבלת החלטות לגבי המשך הטיפול בשחקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully